"טלאי העברית 2014" בפיתוח מתקדם
העבודה על "טלאי העברית 2014" נתקלת השנה בקשיים טכניים בגלל מגבלות שהציבו יוצרי המשחק אך הטלאי צפוי לצאת בקרוב!
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 14/12/2013 | צפיות: 7433
קטגוריה: טלאי העברית | משחק: Football Manager 2014
FMisrael שמח לספר כי העבודה על "טלאי העברית 2014" נמצאת בעיצומה.
גם השנה, כמו ב-7 השנים האחרונות, FMisrael מתכננן לשחרר את "טלאי העברית" - הטלאי שמתרגם את משחקי Football Manager לשפה העברית ושעשה מהפכה אדירה בקהילת המנג'ר הישראלית כאשר שוחרר לראשונה, לפני כ-7 שנים.
העבודה על "טלאי העברית 2014" החלה כבר לפני מספר חודשים. הרבה לפני שחרור המשחק, עוד במהלך הקיץ, התחיל צוות "טלאי העברית" לעבוד על הגרסה החדשה, כאשר התרגום נמשך כמובן גם בימים אלו.

קשיים טכניים
תרגום הטקסטים של Football Manager 2014 מתקדם בקצב מצוין ונמצא בשלבים סופיים, אך לצערנו נתקלנו השנה בקשיים רבים מהצד הטכני.
לצערנו, מפתחי המשחק החליטו השנה להוסיף מכשולים רבים בפני האפשרות להוסיף למשחק Football Manager 2014 שפות לא רשמיות (שפות שלא מגיעות עם המשחק באופן רשמי).
המכשול העיקרי בשלב זה הוא טכני - המשחק תוכנת באופן כזה שהוא מתעלם לחלוטין מקבצים של שפות שאינן רשמיות, ולא מציג אותן לבחירה במסך ההגדרות. הסיבות לשינוי הזה הן משפטיות - יוצרי המשחק לא רוצים לאפשר לשחק בשפות שאינן רשמיות, ועושים את כל מה שניתן כדי למנוע את האופציה הזו.
בנוסף ל"טלאי העברית", גם הקהילה הגרמנית והקהילה ההונגרית של המשחק, שמכינות בכל שנה תרגומים לשפות שלהן, נתקלות באותה בעיה.
בימים אלו אנחנו עובדים יחד עם המתרגמים הגרמנים וההונגרים במטרה למצוא פתרון לבעיה שיאפשר להפעיל את המשחק עם שפה לא רשמית, כמו "טלאי העברית".

מתי ישוחרר "טלאי העברית 2014"?
אנחנו מתכננים לשחרר את "טלאי העברית 2014" מיד ברגע שיימצא פתרון שיאפשר להפעיל אותו ב-Football Manager 2014.
בימים אלו אנחנו עובדים במרץ יחד עם צוותי התרגום הזרים, במטרה להגיע לפתרון ולעקוף את המגבלות הטכניות.
צוות FMisrael מבטיח להשקיע ולעשות הכל בכדי להביא לקהילת המנג'ר הישראלית גם השנה את האפשרות לשחק בשפה העברית, כפי שעשה ב-7 השנים האחרונות.
כאשר תהיה לנו הערכה יותר מדויקת, בהתאם להתפתחויות, נפרסמה באתר. תמשיכו לעקוב.
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 14/12/2013
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי