סרטוני FM 2014 - העברות וחוזים
לקראת השחרור המתקרב של FM 2014, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - העברות וחוזים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 20/09/2013 | צפיות: 2756
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2014
Football Manager 2014, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, ישוחרר ב-31/10/2013.
לקראת השחרור המתקרב, מציגים בחברת SEGA סרטונים שונים המציגים את החידושים והשיפורים שיופיעו במשחק החדש.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



העברות וחוזים
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון מציג שיפורים וחידושים שיהיו ב-FM 2014 בתחום ההעברות והחוזים.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




בבלוג של היום נדבר על כל מה שחדש ומשופר בתחומי ההעברות והחוזים ב-Football Manager 2014.
אלו כמובן תחומים חשובים מאוד בחייו של המנג'ר, תחומים שמשתנים במציאות מרגע לרגע, לכן במשחקי FM אנחנו תמיד עוקבים אחריהם ומשתדלים להתאים אותם למצב במציאות.
שני דברים בעולם הכדורגל שמשתנים כל הזמן הם הדרכים השונות שבהן מבוצעות הצעות העברה והצעות חוזה. בכדורגל היום יש המון סעיפים חדשים, והמועדונים תמיד מנסים למצוא דרכים חדשות לעשות עסקים.
כדי לשקף את זה, הוספנו ב-FM 2014 סעיפים חדשים שניתן להציע בהעברות, כמו למשל האפשרות להשאיל שחקן בחזרה לתקופה זמנית למועדון שממנו אתה קונה אותו, או האפשרות להציע שחקנים מושאלים כחלק מהצעת העברה.
שינוי גדול מאוד ב-FM 2014 הוא שעכשיו יהיה מו"מ חי גם על העברות. המו"מ בין המועדונים ירגיש כעת יותר כמו דיאלוג, כמו שיחה של הצעה-תגובה.
במשחקים הקודמים היית שולח הצעה למועדון אחר ("בפקס"), ומקבל תשובה אחרי מספר ימים. האפשרות הזו עדיין קיימת ב-FM 2014 (כי היא עדיין קיימת במציאות), אבל בנוסף אליה עכשיו תהיה גם אפשרות לבצע מו"מ חי כדי להגיע מהר להסכמות.

עוד דבר שהוספנו במשחק החדש זו האפשרות לנעול סעיפים מסוימים בהצעה שלך, כדי לתת למועדון השני לדעת שאין מקום לדבר על הסעיפים האלו, שמבחינתך הם לא פתוחים למו"מ (בדיוק כמו האפשרות שקיימת במו"מ על חוזה).
עדיין יכול להיות מצב שמועדון אחר יגנוב לך שחקן מתחת לאף, גם אחרי שהמו"מ שלך מול המועדון שלו נסגר, אז תדאג שגם המו"מ על החוזה של השחקן ייסגר כמה שיותר מהר ושהשחקן יחתום לפני שמועדונים אחרים יבואו אליו עם הצעה טובה יותר.
בנוגע לחוזים עצמם, הוספנו כמה סעיפים חדשים שהופכים לנפוצים במציאות, כמו תשלום מיוחד לשחקן אם הוא היה מחליף שלא עלה לשחק, ובונוס שער נקי לשחקני הגנה.
FM 2014 כולל גם שיפורים גדולים בכל מה שקשור לאופן שבו מנג'רים ושחקנים ממוחשבים מתנהגים בשוק ההעברות. יכולת הבחירה של המנג'רים הממוחשבים בשחקנים שיחזקו להם את הסגל שופרה משמעותית, כדי שהם יוכלו להתחרות בך ולהוות אתגר. גם הטקטיקה שבה המנג'ר הממוחשב ישתמש ובחירת התפקידים שלו שופרה.
לא מדובר רק על העברות, גם ההחלטות על חידושי חוזה יהיו כעת יותר מציאותיות, כאשר המועדונים ישקלו יותר משתנים כשהם מחליטים אם להציע לשחקן חוזה חדש או לא. גם השחקנים עצמם יהיו יותר נכונים להיכנס למו"מ על חידוש חוזה במועדונים ממוחשבים במקרה של אירועים חשובים כמו עליית ליגה, כושר טוב או הצעות העברה.
התוצאה של כל אלו תהיה שהמנג'רים הממוחשבים יהיו יותר חכמים מבעבר ויוכלו להתחרות בך ולהוות לך אתגר רציני.
גם האינטלגנציה המלאכותית של המנג'רים הממוחשבים במו"מ על העברות שופרה באופן ניכר. במשחק החדש תראו יותר שיחות מו"מ בין מועדונים שונים לגבי קנייה ומכירת שחקנים, והבנה טובה יותר של ההשפעה של תשלומים עתידיים בהצעות.

עניין אחר שהוספנו כדי לשקף את המצב במציאות זו האופציה להחתים שחקן באופן מיידי (חוזה בוסמן), במידה וחתמת איתו על חוזה וגם המועדון שלו רוצה למכור אותו ולקבל כסף מהיר.
אבל שימו לב, לפעמים המועדונים ירצו שהשחקן יסיים את החוזה עד יומו האחרון, אז זו לא תמיד תהיה אסטרטגייה מוצלחת. הכל זה החלטות, החלטות, החלטות.
במשחק החדש שחקנים עם אופי פחות נאמן ויותר רודף כסף יהיו מוכנים לעבור למועדון היריב, כל עוד נותנים להם שם חוזה משופר ואפשרויות להתקדם.

בתור מנג'ר, המידע שאתה מקבל חשוב ביותר להחלטות שאתה לוקח, וב-FM 2014 דאגנו שתקבל את כל המידע שאתה צריך כשאתה נמצא במו"מ עם מועדונים, שחקנים וסוכנים.
כשאתה נכנס לתפקיד במועדון חדש, תקבל כעת יותר מידע מעוזר המנג'ר לגבי החוזים של שחקני הקבוצה, כדי שלא תפספס חידוש חוזה ותאבד שחקנים.
יהיה כעת גם יותר מידע שייתן לך להבין באילו מקרים הדרישות ההתחלתיות של הסוכן הן גמישות וניתנות להורדה, כדי שלא יוכלו לעבוד עליך בקלות.
תקבל יותר פירוט על הסיבות לסירוב, במקרה שדוחים הצעה שלך ובמקרה ששחקן לא מעוניין לחדש חוזה.

בנוסף לאלו, עיצבנו מחדש מסכים חשובים כאשר הבולט מביניהם הוא מסך "מרכז ההעברות", שעוצב מחדש כדי להפוך לצינור שירכז את כל הדברים שקשורים להעברות.
גם מסכי ההעברה והחוזה רועננו עם עיצוב מעודכן, כדי לדאוג שכל המידע הרלוונטי והחשוב מופיע בצורה בולטת, כדי לעזור לך לקבל החלטות.
דרך המסכים האלו אתה יכול גם לשנות את ההגדרות שלך למנהל המקצועי של המועדון (להעביר אליו תחומי אחריות בנושא ההעברות).

חוץ מזה שעשינו את המשחק יותר מציאותי והוספנו עוד מידע ופירוט, עברנו על חלקים במשחק שהיה נראה לנו שאפשר לשפר אותם.
למשל, שחקנים שהם חופשיים כבר הרבה זמן ולא מצליחים למצוא קבוצה, יורידו את הדרישות שלהם כדי למצוא קבוצה, כך שבמשחק החדש יהיו פחות שחקנים שיושבים מחוסרי עבודה רק בגלל שהדרישות שכר שלהם גבוהות.
אם סירבת להצעה של מועדון על שחקן שלך, יהיו עכשיו הרבה פחות הצעות שחוזרות על עצמן עם סכום דומה או נמוך יותר.
שיפרנו תחומים נוספים כמו בעלות של צד שלישי על כרטיס שחקן (סוכן קונה שחקן), בעלות משותפת, והוספנו גם דבר חדש שמועדונים יפנו לאנשי עסקים כדי שיעזרו להם לממן עסקאות בתמורה לאחוזים מכרטיס השחקן.
הדבר הזה אמנם לא חוקי באנגליה, אך יש ליגות במזרח אירופה ובדרום אמריקה שבהן זה נפוץ.
עוד כמה חידושים נחמדים: אפשרויות חדשות כשמציעים שחקן למועדונים אחרים (כולל החלפת שחקנים מרובה), אפשרויות חדשות לגבי עמדה מועדפת כששולחים שחקן להשאלה בקבוצה אחרת, וסעיפי שחרור יותר הגיוניים.

עם כל אלו ועוד כמה חידושים קטנים, אנחנו מאמינים ששוק ההעברות ב-FM 2014 יהיה המציאותי ביותר בסדרה ובכל משחק כדורגל אחר.

בכל יום שישי יפורסם סרטון חדש!

Football Manager 2014 כולל מעל 1,000 חידושים ותוספות וישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-31/10/13.
Football Manager 2014 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2014 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 20/09/2013
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי