סרטוני FM 2014 - ממשק המשתמש
לקראת השחרור המתקרב של FM 2014, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - העיצוב וממשק המשתמש
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 23/08/2013 | צפיות: 3183
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2014
Football Manager 2014, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות בחודשים הקרובים (עדיין לא פורסם תאריך).
לקראת השחרור המתקרב, מציגים בחברת SEGA סרטונים שונים המציגים את החידושים והשיפורים שיופיעו במשחק החדש.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



ממשק משתמש
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון מציג שיפורים וחידושים שיהיו ב-FM 2014 בתחום ממשק המשתמש.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




שלום וברוכים הבאים לבלוג וידאו הראשון שלנו על Football Manager 2014.
היום נבחן את השינויים בממשק המשתמש ובעיצוב המשחק, שמציג את החוויה הכי נוחה וידידותית בסדרה עד היום.
קודם כל, עשינו מספר שינויים באופן שבו מוצג מידע על המפעלים במשחק, כך שיופיעו יותר פרטים מעניינים ורלוונטיים. שינינו גם הרבה מהטקסט כדי שיתאים למשחק שעוסק בכדורגל.
תוספת גדולה אחת בתחום הזה היא מסך ה-Season Preview החדש (טרום עונה). המסך מציג רשימה של כל קבוצות הליגה עם הסיכויים של כל אחת לזכייה באליפות, את הזוכים השנתיים בפרסים ואת הפעילות האחרונה של הקבוצות בשוק ההעברות. המסך הזה דומה לסיקורים ולהכנות שעושים בתקשורת לפני שמתחילה הליגה.

תחום אחד שהרגשנו שהיה קשה לעקוב אחריו הוא השינויים והחילופים בתפקידי המנג'רים בליגה, דבר שהפך לנפוץ יותר בכדורגל במציאות. הוספנו מסך חדש - Manager Movements, שמציג רשימה של כל המעברים של המנג'רים בליגה, כולל סיבת העזיבה של כל אחד.
במסך טבלת הליגה ניתן לבחור כעת בתצוגה של Media Prediction (תחזית התקשורת). זה יסדר את טבלת הליגה לפי הסיכויים של כל קבוצה לזכות באליפות, כך שבמהלך העונה תוכל לראות איזו קבוצה עומדת בציפיות שתלו בה ואיזו לא.
בגרף שמציג את השינויים במיקומי הקבוצה בטבלת הליגה ניתן כעת לבחור יותר מ-2 קבוצות להשוואה.

מסך חדש שרושם הופעת בכורה ב-FM 2014 הוא מסך ה-Trophies (תארים וגביעים), מסך שיוצג באזור ההיסטוריה של המועדון ושל המנג'ר ויציג את תמונות הגביעים ואת מספר הזכיות בכל אחד מהגביעים והתארים. תהיה לך כעת תזכורת קבועה לתארים בהם זכית במהלך הקריירה כך שתוכל להביט לאחור בהצלחות שלך.

חלון הטעינה שמופיע בכל פעם שהמשחק מבצע חישובים וטעינות שופר ומציג כעת לוח שנה מוגדל עם יותר מידע שרלוונטי אליך ולקבוצה שלך - העברות שמתבצעות בליגה שלך והעברות גדולות מהעולם, כמו גם תוצאות מהמפעלים בהם קבוצתך משחקת.
חלון "לוח השנה" שנפתח בלחיצה על התאריך במשחק שודרג גם הוא. כעת ניתן לבצע דרכו מספר פעולות - לארגן ולבטל משחק ידידות, לצאת לחופשה, לתת מנוחה לשחקנים ועוד.
זוכרים שבכל תחילת חודש אתם מקבלים הודעה לתיבת הדואר הנכנס עם התאריכים והאירועים החשובים בחודש? במשחק החדש זה יוצג בתוך לוח שנה.
מסך "חוות הדעת של ההנהלה" לוטש ב-FM 2014. התצוגה שלו שופרה והוא מציג כעת סקירה מהירה של הדעה של ההנהלה עליך בכל קטגוריה באופן מצומצם כאשר אם תרצה לקבל פירוט נוסף תוכל ללחוץ על כפתור ה-Details.
באותו מסך, החלק של ה-Job Status שמציג את המעמד שלך בתפקיד (עד כמה אתה קרוב לפיטורין) מוצג כעת בתור פס שמתמלא ומתרוקן בהתאם לדעה של ההנהלה עליך.
חידושים קטנים אך חשובים שעשינו במסך שמוצג לפני משחקים - סטטיסטיקות על השופט מופיעות במסך כעת, והקפטן של כל קבוצה מסומן בתצוגת המערכים.

אזורים נוספים שהקדשנו להם הרבה זמן ומחשבה ב-FM 2014 הם הפרופילים של שחקנים וקבוצות במשחק.
מסך פרופיל השחקן עבר מספר שינויים - יש כעת חלון חדש של "התפתחות השחקן" שמציג את התפקוד והשיפור שלו באימונים, כך שלא תצטרך לעזוב את מסך הפרופיל כדי לקבל את המידע הזה.
גם החלון שמציג את מצב הכשירות של השחקן יוצג כעת באמצעות צבעים (ירוק, צהוב, אדום, לפי מצב השחקן) כדי להיות ברור יותר.
במסך סגל הקבוצה הצבעים שמבדילים בין שחקן הרכב, שחקן מחליף ושחקן שיושב בחוץ הפכו ליותר בולטים ושונים, כך שיהיה פשוט וקל מאוד להבחין ביניהם. באותו מסך שיפרנו את תצוגת "סטטוס השחקן" (הריבוע שמופיע ליד כל שחקן עם 3 אותיות) כך שכעת ניתן יהיה להציג על כל שחקן מספר סטטוסים במקביל, אחד מאחורי השני, כאשר כשלוחצים עם העכבר הם יוצגו כולם.
במסך הדו"ח על השחקן הוספנו כעת אזור של Analysis (ניתוח) שמציג ניתוח מקיף של הביצועים של השחקן, עם הסימונים על המגרש של המיקומים בהם הוא בעט, בישל, כבש, עשה תיקולים ועוד.

במסך הסקאוטינג הוספנו את מפת העולם, כך שתוכל להבחין מיד באילו איזורים ומדינות המועדון שלך מבצע סקאוטינג כרגע, ובאילו איזורים יש לסקאוטים שלך הרבה ידע.
אם אתה מנג'ר גם של קבוצה וגם של נבחרת, תשמח לדעת שבמשחק החדש יהיה קל יותר לעבור בין הסגלים שלהן. במשחקים הקודמים גם הנבחרת וגם הקבוצה הופיעו באותו תפריט נפתח, ב-FM 2014 יש תפריט נפרד לנבחרת ותפריט אחר לקבוצה - שיאפשר לך לעבור בקלות בין הסגלים שלהן.
ממשק המשתמש שופר גם בכל הקשור להתעסקות בהעברות וחוזים. מסך ה-Clauses (סעיפי העברות) שמציג את כל הסעיפים השונים שיש בחוזים של השחקנים שלך שודרג ומאפשר כעת להגיש הצעה ישירות ממנו (במקרה של סעיף שמאפשר לקנות שחקן בחזרה).
אם מציעים לך השאלה על שחקן, תוכל לראות כעת גם את סטטוס ההשאלה שלו, בנוסף לסטטוס ההעברה.
ביום סגירת חלון ההעברות הוספנו אנימציה שתחליף את הידיעות שמופיעות בראש המסך וסוקרות את המתרחש בחלון ההעברות. הוספנו גם כפתור Undo להרבה מסכים במשחק כדי להקל עליכם לבטל פעולות שביצעתם בטעות.
בגרפים השונים שמופיעים במשחק איפשרנו כעת להציג יותר מידע בו זמנית.
עבור המנג'רים ביניכם שרוצים את האתגר המושלם, הוספנו אפשרות במסך "פתיחת משחק חדש" למנוע בחירה של מועדון שיש לו כבר מנג'ר. זה אומר שבפתיחת המשחק תוכל לבחור אך ורק מועדון שאין לו מנג'ר.
ואחרון להיום - שיפרנו את חלון ההדרכה (How To) שמופיע במשחק, כך שיהיה קל יותר לשימוש.

זהו, אלו חלק מהחידושים שביצענו בממשק המשתמש של Football Manager 2014.
אנחנו בטוחים שתסכימו איתנו שחוויית השימוש במשחק החדש היא פשוטה ונוחה יותר, אך מציעה יותר פרטים ועניין מאשר בעבר.

בכל יום שישי יפורסם סרטון חדש!

Football Manager 2014 כולל מעל 1,000 חידושים ותוספות וישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית בחודשים הקרובים.
Football Manager 2014 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2014 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 23/08/2013
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי