Lords of Football
רוצה לחיות כמו רונאלדו? משחק מחשב חדשני מאפשר להיכנס לנעליו של שחקן כדורגל - מהאימונים והמשחקים ועד הבילויים והבחורות. כל הפרטים על Lords of Football
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 15/03/2013 | צפיות: 8831
קטגוריה: כתבות
כולנו היינו רוצים לחיות כמו כריסטיאנו רונאלדו, אפילו רק ליום אחד - השערים, המעריצים, הבילויים, הכסף הגדול, מכוניות הפאר והתהילה הגדולה.
משחק מחשב חדש של חברת Geniaware האיטלקית מציג רעיון חדשני שכמוהו עדיין לא ראינו - המשתמש נכנס לנעליו של שחקן כדורגל וחי את חייו, בכל התחומים - החל מהתחום המקצועי שכולל אימונים, טקטיקות וכמובן משחקים, ועד לתחום האישי שכולל את כל מה שקורה לאחר שריקת הסיום - בילויים, בחורות וכסף גדול.
המשחק ישוחרר ב-05/04/13 בגרסת מחשב, כאשר בהמשך ישוחררו גרסאות לקונסולות.



חברת Geniaware, עבורה זהו המשחק הראשון, מבטיחה שדבר כזה עדיין לא ראינו - משחק מחשב שכולו מוקדש לסגנון החיים המיוחד של שחקני הכדורגל.
Lords of Football מאפשר לך לשלוט בקבוצת כדורגל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במצב משחק המכונה God Mode (אתה בתפקיד אלוהים, שולט בכל הדמויות במשחק).
עולם המשחק הוא עולם חי ותלת מימדי, עם גרפיקה איכותית ואנימציות רבות, עולם שמדמה את כל האירועים והדרמות שקיימות בחייו של שחקן כדורגל במהלך העונה.

ג'יאנלוקה ויאלי, חלוץ צ'לסי ונבחרת איטליה לשעבר, מתפקד על תקן "יועץ מיוחד" של המשחק. הכוכב לשעבר שסייע למפתחי המשחק ונתן להם רעיונות רבים מספר:
"זה משהו ייחודי. כולם אוהבים את FIFA, את PES ואת Football Manager ובצדק, הם משחקים מעולים.
אבל אנחנו מנסים כאן להתחיל ז'אנר חדש לגמרי, משהו שעדיין לא קיים, ואנחנו מאוד מתרגשים".
"התפקיד שלי היה ללטש את כל מה שקשור לנושא האימונים ואיך אתה משתפר את השחקנים שלך", מספר ויאלי, "עזרתי גם ביצירת עורך הטקטיקות של המשחק".
"לכל שחקן יש אישיות משלו, מצבי רוח ותחביבים מחוץ למגרש. הסברתי להם איך מנהלים יחסים עם כדורגלים. להיות מאמן של קבוצה זה לא רק ההוראות הטקטיות על המגרש, אלא גם התמודדות עם השחקנים אחרי שריקת הסיום - כשהם יוצאים לבלות, כשהם מפתחים התמכרות, וכשאתה רוצה להעניש אותם".



חשוב לציין ש-Lords of Football לא כולל קבוצות, שחקנים ומפעלים מהעולם האמיתי.
בתחילת המשחק אתה יוצר לעצמך קבוצה - בוחר את השם, את התלבושות, הלוגו ואפילו את השמות של שחקני הקבוצה.
Lords of Football מאפשר לשחק ב-5 מדינות, כאשר בכל מדינה יש 2 ליגות וגביע. מעל כל הליגות יש כמובן את הגביע האירופי, אליו עולות הקבוצות הבכירות מעל 5 המדינות. זזכייה בגביע האירופי היא ההישג הכי גדול שניתן להשיג.


הטריילר של המשחק

מה אומרים בתקשורת על המשחק החדש?

"Lords of Football הוא משחק מוזר. Sims פוגש את Football Manager. כל הדברים שקורים מחוץ למגרש הכדורגל חשובים לא פחות מהכדורגל עצמו. אתה מתעסק עם סטטיסטיקות וקובע טקטיקות, אבל אתה גם מתמודד עם הרגלי הבילויים של השחקנים בקבוצה".
Eurogamer

"בתור מי ששולט בשחקנים, אתה צריך לדאוג שכולם הגיעו לאימון, לא לתת לאגו להשתלט עליהם ולדאוג להם כדי שלא יכנסו למשברים אישיים ומקצועיים.
בתוך המשחק יש עיר גדולה שוקקת חיים שבה השחקנים יחיו ויבלו. אחרי כל אימון ומשחק השחקנים יבקרו במועדוני לילה, מסעדות יוקרה ואפילו במועדוני חשפנות.
Lords of Football הוא ניסוי ענק במשחק כדורגל בשוק שנשלט ע"י FIFA ו-PES, זה משהו שעדיין לא ראינו".
Sun

"מכירים את Sims? צריך ללחוץ על דמות ואז לבחור אפשרות מהתפריט. כאן זה בדיוק אותו דבר, רק בעולם של כדורגל.
אחד המפתחים של המשחק הראה לי איך זה עובד ואני הופתעתי מכמה שזה נראה מהנה, במיוחד כשהדברים מסתבכים - הכדור סוטה, השחקן מסרב למסור לחבר שלו לקבוצה, מישהו עושה תיקול לא במקום ומורחק".
הבעיות הכי בולטות של Lords of Football הן במבנה הכללי שלו. שוק ההעברות פשוט מאוד ואין בעצם קריירה של מנג'ר - זה פשוט מירוץ לצמרת.
יש רק 2 ליגות בכל אחת מ-5 המדינות שקיימות במשחק ואין שום דרך לעבור קבוצה או להיות מפוטר מהתפקיד. ירידה מהליגהה שנייה מעבירה אותך למסך Game Over וזכייה באליפות הליגה הראשונה מכניסה אותך לאליפות אירופה.
ובכל זאת, אני מאוד מצפה למשחק הזה. הסקרנות שלי תגרום לי לשחק בו ולנסות אותו קצת כשהוא ייצא."
Rock Paper Shotgun

"Lords of Football נמצא בפיתוח כבר 5 שנים וממה שראיתי, הם יצרו כאן משחק מפורט בצורה מדהימה.
המפתחים מגדירים אותו כסימולצייה של סגנון החיים של הכדורגלנים, ואני חושב שזה נראה פשוט מבריק.
תחשבו על Football Manager פוגש את Sims."
The Average gamer

תמונות




















סרטונים




קנה את המשחק במכירה מיוחדת של FMisrael!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 15/03/2013
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי