פורום FMisrael בשיפוצים
פורום FMisrael עובר כרגע שדרוגים וחידושים לקראת הפתיחה המחודשת ביום ראשון הבא - 24/2
נכתב ע"י: Ido38 | בתאריך: 16/02/2013 | צפיות: 2043
קטגוריה: חדשות האתר
שלום לכולם,
כפי ששמתם לב, פורום FMisrael נמצא כרגע בשיפוצים במהלכם יעבור שינויים וישתדרג כדי שאתם, המשתמשים, תוכלו לחזור וליהנות ממנו כפי שהיה בעבר.

חושבים שאתם יודעים אילו תכונות הן הכי טובות לחלוץ ב"אתגר החלוצים"? מתגעגעים למתח בימים האפלים והגשומים ב"מאפיה"? אהבתם את הכתיבה של אלן בבלוג על בארנט? חושבים שאתם טובים בהימורים באתגרי הנוקאאוט? יודעים להמר על משחקי הכדורגל השונים? פרסים שווים מחכים למשתתפים באתגרים השונים.
לא יודעים האם לשחק עם חן עזרא כשחקן כנף תמיכה או קשר התקפי? ואיזה רול לתת לאלירן עטר חלוץ רחבה או מטרה? בשביל זה קיים פרוייקט הרולים הייחודי של פורום FMIsrael.
דיונים בנושאים השונים, עזרה בטלאי העברית, המלצות על שחקנים ועוד.

הפורום של FMisrael, האתר הרשמי של המשחק בישראל, הולך ומתחדש ברגעים אלו ואנו זקוקים לעזרתכם, ספרו לחברכם על הפורום המתקמבק.

כמו כן, כדי להחזיר את הפורום לימי העבר הטובים אנו מחפשים צוותי תוכן ומנהלים, כל מי שמעוניין יגיש טופס מסודר, את הטופס תוכלו להגיש בפורום ברגע שייפתח מחדש.

הגדרה של צוות התוכן
הצוות ימנה 3 חברים אשר תפקידם יהיה להיות אחראיים על התוכן של הפורום, כחלק מתפקידם הם אלו שיריצו אתגרים באופן קבוע כאשר על פי המתכונת החדשה ירוץ באופן קבוע אתגר אחד גדול ובמקביל אתגר אחד קטן. צוות התוכן אחראי להבאת מדריכים ותכנים אשר ישמשו את גולשי הפורום לגלישה נעימה ונוחה יותר בפורום. צוות התוכן הם משמשים חלק פעיל בהנהלה.

הגדרה של מנהל
אחראי על הסדר בפורום, תפקידו לתת מענה לגולשים בעת הצורך. כל הפורומים הם באחריותם של המנהלים ותפקידם לדאוג שהפורום מתפקד כראוי.

כמו כן בפתיחה הרשמית שתהיה ביום ראשון 24.2.13 תהיה הפתעה, רוצים לדעת מהי? פרטים בהמשך.

בהצלחה לפורום המתחדש.
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Ido38 בתאריך 16/02/2013
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי