סרטוני FM 2013 - שונות 2
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - שיפורים שונים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 16/10/2012 | צפיות: 2111
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



שונות 2
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מציג שיפורים וחידושים נוספים שיהיו ב-FM 2013 ועדיין לא נחשפו.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




ברוכים הבאים לסרטון השני מתוך שלושה סרטונים שיעסקו בכל מיני חידושים ושיפורים שונים שהכנסנו ל-Football Manager 2013.
המשחק החדש כולל 900 חידושים ותוספות, ובסרטון הזה נספר על עוד כמה מהם שלא הספקנו בסרטונים הקודמים.

נתחיל עם תחום ההעברות והחוזים. כמו שסיפרנו בסרטון קודם, יש במשחק החדש סעיפים חדשים בחוזה, אבל מה שלא סיפרנו זה שהגדלנו את מספר הנעילות האפשריות בסעיפי החוזה. כל סעיף בחוזה יכול כעת להינעל, כך שאתה בעצם אומר לסוכן של השחקן שעל הסעיף הספציפי הזה כבר לא ניתן לנהל מו"מ, זו ההצעה הסופית שלך בסעיף הזה.
השקענו גם הרבה בשינוי והתאמה של עלויות השחקנים במשחק. במדינות בהן יש חוקים מיוחדים על שחקני בית (למשל, בליגות נמוכות באנגליה חייב לכלול בסגל לפחות 6 שחקנים שהתאמנו במועדון באנגליה), שמנו לב שיש עלייה ניכרת במחירים של שחקני הבית הצעירים. אז גם במשחק השחקנים האלו יהיו יקרים יותר. השווי של שחקנים צעירים פחות מוכשרים, כאלו שלא צפויים להגיע לליגה הבכירה, יהיה דווקא סביר יותר.

למרות זאת, אף פעם אל תצפו לקנות שחקן תמורת השווי המדויק שלו. השווי של השחקן והמחיר שבו המועדון ימכור אותו הם שני דברים שונים לגמרי. מחיר המכירה תלוי בגורמים שונים כמו משך החוזה, הסיכוי לחתום על חוזה חדש, המצב הכספי של המועדון והחשיבות של השחקן בסגל.
ב-FM 2013 הוספנו אפשרות להכריז בתקשורת שאתה מעוניין להשאיל שחקן מסוים (ולא רק לקנות). בנוסף, העוזר שלך יעביר לך רשימה של שחקנים אפשריים להשאלה, והחידוש הכי חשוב בנוגע להשאלות - בחוזה השאלה ניתן כעת לבחור את סטטוס הסגל של השחקן (שחקן נחוץ/שחקן רוטציה וכו').

ועכשיו לענייני סטטיסטיקות. יש לנו פאנל חדש במסך פרופיל השחקן שמציג בצורה ברורה ופשוטה את סטטיסטיקות השחקן בעונות האחרונות (עונה, קבוצה, הופעות, שערים). בנוסף, כל מסך סטטיסטיקות השחקן עבר שינוי עיצובי והוא כעת מסודר טוב יותר וכולל יותר מידע.
במסך "כושר שחקן" (Player Form) הוספנו עמודות חדשות לשוערים, כמו ספיגות והצלות.
שיפרנו גם את הדו"ח הקבוצתי שאתה יכול להפיק על הקבוצה שלך ועל קבוצות אחרות במשחק, כאשר עכשיו אתה יכול לבצע השוואת יכולות ופוטנציאל בין קבוצה אחרת לבין הקבוצה שלך. ניתן גם להוסיף ולהוריד עמדות מתצוגת ה-Strengts.

סיימנו להיום. הסרטון של מחר יהיה בעצם האחרון שלנו - אל תחמיצו אותו.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 16/10/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי