סרטוני FM 2013 - ממשק משתמש 2
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - ממשק משתמש ושימושיות
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 11/10/2012 | צפיות: 2101
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



ממשק משתמש 2
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מציג את השינויים שנעשו בממשק המשתמש ובעיצוב של FM 2013.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




בסרטון של אתמול סקרנו חלק מהשינויים שעשינו ב-Football Manager 2013 כדי להפוך אותו למשחק הנוח והידידותי ביותר בסדרה.
היום אנחנו נספר על השינויים שעשינו במראה ובעיצוב של המשחק, השיפורים בסקין הראשי והאנימציות החדשות ששולבו בתוך ממשק המשתמש.
השנה יהיה קשה מאוד לפספס את החידושים בעיצוב, כי הדבר הראשון שעיצבנו מחדש הוא מסך הפתיחה של FM 2013.
התפריט הראשי המשודרג מציע כניסה למצבי המשחקים השונים: משחק קריירה רגיל, מצב FM Classic, מצב אתגר ומשחק רשת.
מכיוון שיש השנה יותר אפשרויות לפתיחת משחק חדש, חשבנו שיהיה נכון לסדר את הכל מחדש בצורה ברורה ופשוטה. אנחנו חושבים שמסך הפתיחה החדש עושה את העבודה.

ברגע שנכנסת למשחק עצמו ולחצת על "המשך משחק", יופיע פס לוח השנה שיציג את המשחקים הקרובים של הקבוצה, וגם שני פאנלים של מידע שיציגו עדכוני תוצאות לייב וחדשות על העברות, מפעלים ועוד.
ב-FM 2013 עשינו שינויים שהופכים את המשחק להרבה יותר יפה מבעבר וכמו שראיתם בסרטון של אתמול, גם יותר קל לשימוש.
לדוגמה, הגדלנו את אזור התוכן הראשי של המסך, מה שאומר שבכל זמן יוצג למנג'ר יותר מידע ויותר נתונים מאשר בעבר.
גם התפריט העליון החדש יהפוך את החיים שלך כמנג'ר לקלים יותר, כאשר הוא יבליט מיידית בכל מסך את האפשרויות והפעולות היותר נפוצות, האפשרויות שאתה צפוי להשתמש בהן.
למשל, אם אתה נכנס לפרופיל של שחקן שאתה מעוניין להחתים, הכפתור הראשון שיופיע בצורה בולטת בתפריט העליון הוא "קבל דוח סקאוט" (זו האפשרות הכי נפוצה שתבחר במצב כזה). כפתורים נוספים בולטים יהיו "הוסף שחקן לשורטליסט", "הגש הצעת העברה" ו"דבר בתקשורת".
בתפריט העליון של פרופיל שחקן אתה תמצא גם את האפשרות החדשה - "מצא שחקנים דומים" (Find Similar Players). ברגע שתלחץ על הכפתור הזה, המשחק יציג לך באופן מיידי רשימת שחקנים שדומים לשחקן הזה מבחינת היכולות.
מעבר לזה, מסך "מידע על שחקן" עוצב מחדש כדי לספק לך יותר מידע על השחקן, עם המון אפשרויות להתאמה אישית של התצוגה כך שתוכל לבחור בדיוק איזה מידע להציג במסך. כזכור, ככל שהרזולוציה של המסך גדולה יותר - כך יותר מידע יוכל להיות מוצג במשחק.

במשחק החדש הטאבים השונים במסכי המשחק ניתנים להצגה ע"י מעבר של העכבר על שם הטאב, כך שתוכל לעבור לטאבים ולמסכים שונים באופן מהיר, מבלי שתצטרך ללחוץ פעמיים, מה שיאפשר לך לצפות כמה שיותר מהר במידע שאתה צריך.
זהו. אלו רק מספר שיפורים שעשינו בעיצוב ובמראה של FM 2013. המשחק החדש נראה הרבה יותר טוב אבל יותר חשוב - הוא יהיה הרבה יותר נוח ופשוט עבורכם.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 11/10/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי