סרטוני FM 2013 - ממשק משתמש 1
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - ממשק משתמש ושימושיות
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 10/10/2012 | צפיות: 1926
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



ממשק משתמש 1
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מציג את השינויים שנעשו בממשק המשתמש ובעיצוב של FM 2013.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




בכל משחק חדש בסדרת Football Manager, אנחנו מנסים לא רק להפוך את המשחק למציאותי ככל האפשר, אלא גם לעשות אותו כמה שיותר נוח וידידותי למשתמש.
ב-Football Manager 2013 עשינו הרבה שינויים בממשק המשתמש ובעיצוב המשחק, כל כך הרבה שלא ניתן יהיה לעבור על כולם בסרטון אחד.

חידוש חשוב הוא שדרוג הממשק החכם שהגיע ב-FM 2012 וידע להתאים את התוכן במסך לרזולוציה שבה המשחק מוצג, וכעת הוא גם הוכנס לעוד הרבה חלקים במשחק: פרופיל שחקן, פרופיל מפעל, מסך הטקטיקה, מסך הטיפים מהצוות המקצועי ואפילו מסך האימונים.
הגדלנו גם את מספר הפאנלים שניתנים לבחירה והתאמה אישית ע"י המשתמש.

עשינו גם כמה שיפורים בלוח השנה של המשחק. פס לוח השנה מוצג כעת ע"י לחיצה על כפתור בתפריט העליון, וכאשר הוא פתוח, יוצגו האירועים השונים שיתרחשו בכל יום בשבוע הקרוב ויתאפשר לך לצפות במשחקים הקרובים, לארגן משחקי ידידות ולתת מנוחה לשחקני הקבוצה.
עבור אלו מכם שאוהבים לנתח לעומק את ההופעות של הקבוצה, הוספנו מסך חדש שמציג בדיוק מתי וכיצד נכבשו ונספגו השערים של הקבוצה. חילקנו את 90 דקות המשחק ל-6 חלקים (דקה 1-15, דקה 16-30 וכו'), כדי שתוכל לראות בדיוק באילו דקות הקבוצה שלך כובשת וסופגת שערים, ולשנות את הטקטיקה שלך בהתאם.
ניתן לבחור לפי כמה משחקים לצפות במידע הזה - לפי 5 המשחקים האחרונים, לפי 10 האחרונים או לפי 50 האחרונים. ניתן גם לבחור מפעלים ספציפיים (חלוקת השערים בליגה, חלוקת השערים בגביע וכו').
FM 2013 מאפשר גם לנתח את סוג השערים שהקבוצה כבשה - האם רובם הגיעו מנגיחות, מפנדלים, מבעיטות מדויקות וכו'. זה יכול לעזור לך להתאים את הטקטיקה ולראות מהם החלקים החלשים של הקבוצה.
יש גם הסברים גרפיים שימושיים שמציגים בדיוק מאיפה הגיעו הבישולים לשערי הקבוצה.

כפי שאתה יכול לבחור באיזה תפקיד (Role) ישחק כל שחקן בסגל שלך, זה הגיוני גם שתוכל לתת הוראות לסקאוטים שלך לפי תפקידים. במשחקים הקודמים היית יכול לתת לסקאוט שלך הוראות לחיפוש לפי יכולות כדי למצוא שחקן שמתאים לתפקיד (Role) ספציפי. במשחק החדש זה יהיה פשוט יותר, תוכל לבחור בדיוק את התפקיד ולהורות לסקאוט שלך לחפש שחקנים בתפקיד זה.
ב-FM 2013 ניתן גם לראות בפרופיל השחקן בדיוק מהם התפקידים שהשחקן הכי מתאים לשחק בהם.

במשחקי Football Manager אנחנו משתדלים תמיד לאפשר למנג'ר לבחור עד כמה הוא רוצה להיות מעורב בניהול המועדון. במשחק החדש, כשתיכנס למסך "מדיניות הקבוצה" (Team Policy) תוכל לראות בדיוק את כל התחומים השונים שתוכל להעביר לאחריות של הצוות המקצועי שלך.
למשל, למנהל המקצועי (תפקיד חדש שנוסף ב-FM 2013) אתה יכול להעביר את האחריות על מינוי ופיטורים של אנשי צוות, קניית ומכירת שחקנים, חידוש חוזי שחקנים, ניהול צוות הסקאוטים, פיתוח שחקני הנוער ואפילו בחירת ההרכב.

אלו רק חלק מהשינויים המרכזיים שעשינו בממשק המשתמש של FM 2013. בסרטון של מחר נספר על חידושים נוספים, אבל כשתשחקו במשחק אתם תגלו עוד המון המון שינויים.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 10/10/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי