סרטוני FM 2013 - כספים
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - פיננסים וכלכלה
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 08/10/2012 | צפיות: 2435
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



כספים
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מציג את השינויים שנעשו ב-FM 2013 וקשורים למערכת הכספית במשחק.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




בעוד שהכסף הוא חלק חשוב בכדורגל של ימינו, זה חשוב מאוד שגם ב-Football Manager המערכת הפיננסית תהיה אמיתית וקרובה ככל האפשר למצב במציאות.
כדי לשמור את המציאותיות של המשחק, עשינו ב-Football Manager 2013 מספר שינויים משמעותיים בתחום הכספי, גם בנוגע למועדונים וגם בנוגע לשחקנים עצמם.

שינוי משמעותי אחד שעשינו השנה הוא שלכל מדינה במשחק יהיו חוקי מס ומדיניות מס ייחודיים, בהתאם למצב במציאות. כאשק שחקן נמצא במו"מ על חוזה עם קבוצה, הוא ייקח בחשבון גם את המדינה שבה הוא ישחק ואת חוקי המס שחלים בה.
כך שאם שחקן אחד מקבל 2 הצעות עם שכר זהה, אבל מקבוצות ממדינות שונות, השחקן עשוי לקחת בחשבון את המס שיצטרך לשלם וכנראה יבחר לשחק במדינה עם המס הנמוך יותר.
בזמן המו"מ על החוזה, ניתן גם לראות את השכר שיקבל השחקן אחרי מיסים (שכר נטו). כדאי לעשות כבר עכשיו שיעורי בית על גובה המס במדינות השונות, כדי לדעת האם זה יעזור או יפגע בקבוצה שאתה מתכוון לאמן.

השקענו השנה המון זמן בבחינת ההשפעות של המיתון העולמי על עולם הכדורגל, ובדקנו לעומק את המצב הכספי של מועדוני כדורגל שונים, מרמות שונות, מכל העולם.
לא רק שזה עזר להפוך את תחום הכספים ב-FM 2013 למדויק יותר, אלא שזה גם מוסיף אתגרים חדשים למשחק.
אחד הדברים שגילינו כאשר עשינו את הבדיקות הללו, הוא שאנחנו ממש לא הערכנו במידה הנכונה את ההוצאות של מועדונים על נושאים שאינם קשורים לכדורגל (Non-Football Costs), הוצאות כמו שכר לעובדים שמחוץ לצוות המקצועי, דמי שימוש במתקנים ועוד . ההוצאות האלו הרבה יותר גבוהות במציאות מאשר מה שהן היו במשחק.
באמצעות שיפור התחום הזה והתאמת ההוצאות האלו לסכומים במציאות, המועדונים ב-FM 2013 יפעלו בצורה הרבה יותר קרובה למציאות.

אם אתם חוששים שזה יהפוך את תחום הכספים למסובך יותר מאשר במשחקים הקודמים, תשמחו לדעת שזה לא המצב בשבילכם, כמנג'רים. זה בזכות האפשרות החדשה לראות את המצב הכספי המתוכנן של המועדון לחודשים ולשנים הבאות, דבר שיעזור לכם לתכנן את העתיד הכלכלי.
כאשר אתה נכנס למסך הכספים של המועדון ב-FM 2013, יש שם כעת אזור חדש - "תכנון" (Projection). באזור הזה ניתן לראות תחזית של המספרים הצפויים - מחזור, הוצאות, רווחים/הפסדים, עלויות שכר ומאזן בנקאי.
המסך הזה מציג גם תחזית של הסכום הכולל של שכר השחקנים ל-3 העונות הבאות.
בעדכון החודשי של הנהלת המועדון, תהיה כעת גם הערכה כללית וקצרה של המצב הכספי הצפוי של המועדון (המידע שמופיע במסך Projection), כך שבמשחק החדש יהיה למנג'ר קל יותר לעקוב אחר המצב הכלכלי של הקבוצה ולהתכונן למשברים צפויים.

זהו, אלו חלק מהשינויים המרכזיים שעשינו בתחום הכספים של FM 2013.
אנחנו יודעים שאתם מעדיפים להשקיע את הזמן במחשבה על טקטיקה ואימונים מאשר על המינוס של המועדון בבנק, אבל אתם יודעים עד כמה זה חשוב.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 08/10/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי