סרטוני FM 2013 - מצב אתגר
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - הצגת מצב האתגר החדש
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 04/10/2012 | צפיות: 2298
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



מצב משחק קלאסי 4 - אתגרים
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מציג את מצב האתגר החדש של FM 2013, שמאפשר לך להתמודד באתגר מוגדר מראש ולנסות להשיג את המטרה בחצי שנה.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




במהלך סדרת הסרטונים האחרונה סקרנו לעומק את Football Manager Classic, גרסת הלייט החדשה שהוספנו ב-FM 2013 ותאפשר גם לאנשים בלי הרבה זמן פנוי לשחק FM וליהנות ממנו.
ב-3 הסרטונים הראשונים על FM Classic סיפרתי כיצד שינינו את המשחק כך שיהיה יותר קליל, יותר מהיר ויותר פשוט מהמשחק הרגיל. היום נדבר על חידוש שמעולם לא היה במשחקי FM (אלא רק בגרסת האייפון והאנדרואיד) - מצב האתגר.

עד היום, משחקי FM עסקו בבניית קריירה לאורך זמן, מעבר בין מספר מועדונים וצבירת הישגים במשך עונות רבות. במצב האתגר החדש (Challenge Mode) אנחנו מציגים גישה שונה לגמרי.
גם במצב האתגר אתה יכול לבחור את הקבוצה אותה תרצה לאמן, אבל כאן ברגע שנכנסת לתפקיד המנג'ר יעמוד בפניך אתגר ספציפי שבו תצטרך לעמוד בזמן קצר מאוד.
אתגר כזה יכול להיות מכת פציעות חמורה, שבה כל כוכבי הקבוצה שלך פצועים ומושבתים. או אתגר אחר שבו תצטרך להמשיך רצף משחקים ללא הפסד.
בכל אתגר שתבחר יהיה לך זמן מוקצב להשלים את המשימה, בדרך כלל חצי עונה בלבד. אני יכול להבטיח שזה לא יהיה קל, אנחנו לא סתם קוראים לזה "מצב אתגר".

Football Manager 2013 מגיע עם 5 אתגרים שונים:
* "המלאך הגואל" - הקבוצה שלך נמצאת עמוק במאבקי הירידה כאשר חצי עונה כבר מאחוריה. האם תצליח להיות המושיע ולהשאיר אותה בליגה?
* "מכת פציעות" - הקבוצה שלך נכנסה למשבר פציעות קשה, כאשר רוב שחקניה הבכירים מושבתים. האם תוכל לייצר תוצאות טובות ולהינצל מפיטורין?
* "הבלתי מנוצחים" - הקבוצה שלך כבר תקופה ארוכה לא מפסידה. האם תצליח להמשיך ברצף ולהימנע מהפסדים עד תום העונה?
* "אתה לא יכול לזכות בתואר עם ילדים" - המשחק מוציא מהקבוצה שלך את השחקנים הבכירים ומחליף אותם בשחקנים מקבוצת הנוער. האם תצליח לזכות בתואר עם קבוצת הילדים שלך כבר בעונה הראשונה?
* "אנדרדוג בליגה הבכירה" - אתה בוחר מועדון כלשהו מליגה נמוכה והוא עולה אוטומטית לליגה הבכירה במדינה. האם תצליח להתמודד עם האתגר?

4 מהאתגרים האלו מגיעים בחינם עם המשחק, כאשר מי שיהיה מעוניין באתגר החמישי יוכל לרכוש אותו תמורת תשלום קטן.
התכנון שלנו הוא לרענן כל הזמן את המשחק עם אתגרים חדשים שאנחנו נוסיף במהלך העונה, אם תהיה דרישה לכך מכם, מעריצי המשחק.
מצב האתגר קיים כבר בגרסת האייפון והאנדרואיד של Football Manager 2012, והאתגרים שם היו מאוד פופולריים בקרב השחקנים. אנחנו מקווים שגם בגרסת המחשב של FM 2013 הם יהיו פופולריים.

דבר אחרון לסיום. כל אחד מהאתגרים ב-FM 2013 יאפשר לכם לצבור נקודות בטבלת הדירוג העולמית של המשחק (עליה דיברנו בסרטון קודם).
יהיו גם טבלאות נפרדות לכל אחד מהאתגרים, כך שגם אם לא תצליח להגיע למקום ה-1 בעולם, אולי תוכל להתמודד בצמרת המנג'רים על אתגר ספציפי.

מצב האתגר הוא חלק מ-FM Classic, גרסת הלייט של FM 2013. בדיוק כמו FM Classic, גם מצב האתגר מיועד לאנשים שאין להם הרבה זמן להעמיק בפרטים הקטנים ורוצים ליהנות מחוויית FM מהירה וקלילה.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 04/10/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי