סרטוני FM 2013 - העברות וחוזים 2
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - סגירת חלון ההעברות
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 25/09/2012 | צפיות: 2626
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-02/11/12 (הדמו יגיע כשבוע לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



העברות וחוזים 2
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מתעסק בשיפורים שנעשו במערכת ההעברות והחוזים ב-FM 2013 ומתמקד בעיקר ביום האחרון של חלון ההעברות.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




יום המועד האחרון של חלון ההעברות הוא בדרך כלל יום דרמטי בעונת הכדורגל, היום האחרון בו המועדונים יכולים להחתים שחקני רכש חדשים, יום מלא בדיווחים ובשמועות.
יום ההעברות האחרון הוא יום שהאוהדים גם מצפים לו וגם חוששים ממנו. ניסינו להעביר את האווירה הזו ל-Football Manager 2013 והפכנו את יום סגירת חלון ההעברות ליותר מרגש ומלהיב.

ברגע שאתה מגיע ב-FM 2013 ליום סגירת חלון ההעברות, אתה תקבל ידיעת חדשות ויהיו לך 2 אפשרויות לבחור: להשתתף בסיקור התקשורתי סביב יום הדדליין, או לא להשתתף.
אם תבחר לא להשתתף, יום סגירת חלון ההעברות יתקיים כרגיל, אתה תוכל כמובן להחתים ולמכור שחקנים כרגיל, אבל היום הזה לא ייראה שונה מכל יום אחר במשחק.
אם תבחר להשתתף בחגיגת סגירת חלון ההעברות, אתה תקבל ידיעות ועדכונים חמים על ההעברות שנחתמות כדי להגביר את הדרמה ובנוסף, אתה תקבל המון שאלות ופניות מעיתונאים לגבי החתמות ומכירות של שחקנים.
אתה גם תבחין מיד שמסך החדשות ייראה קצת אחרת, יתווסף פס עליון שיכלול עדכונים וגם ספירה לאחור של מועד ההעברות (כמה שעות ודקות נותרו לסגירה), כדי שתדע האם נשאר לך זמן להחתים שחקן נוסף.

ב-FM 2013 יום סגירת מועד ההעברות יהיה ארוך יותר משאר הימים במשחק, כדי לאפשר למנג'רים לסגור כמה שיותר עסקאות.
בפס העדכונים החדש שיופיע יהיה תפריט שניתן לפתיחה, ובו יוצגו כל העסקאות שנחתמו, השמועות שרצות בתקשורת, וההחתמות הטריות שמתבצעות באותו זמן.
יום סגירת חלון ההעברות עשוי להיות יום מלחיץ עבור המנג'רים במשחק. מנג'רים אחרים יהיו נואשים להחתים שחקנים חדשים והם עשויים אפילו לשלם סכומי כסף מנופחים רק כדי לסגור עסקה כמה שיותר מהר.
אתה גם תראה פעילות יותר מוגברת ביום הסגירה מאשר בכל יום אחר בחלון ההעברות, כאשר מנג'רים ינסו לנצל את ההזדמנות האחרונה לשפר את הסגל.

זה בעצם יום סגירת חלון ההעברות, אחד ממאות השיפורים והחידושים שהוספנו השנה ב-Football Manager 2013.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 ישוחרר לחנויות ולהורדה דיגיטלית ב-02/11/12.
Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 25/09/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי