סרטוני FM 2013 - השוואת שחקנים
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - השוואה בין שחקנים
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 21/09/2012 | צפיות: 2641
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות בחודשים הקרובים (הדמו יגיע כשבועיים לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



השוואת שחקנים
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מתעסק בשיפורים שנעשו השנה בכל הקשור להשוואה בין 2 שחקנים ב-FM 2013.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




במשחקים הקודמים בסדרת Football Manager השוואה בין 2 שחקנים הייתה יכולה להיות תהליך די מסובך.
השנה החלטנו לעשות את זה קצת יותר קל ופשוט.

כאשר אתה משווה שחקנים ב-Football Manager 2013, כעת מאוד קל לראות את ההבדל ביכולות שלהם.
הוספנו פס שמראה בדיוק עד כמה שחקן אחד טוב יותר מהשחקן השני בכל יכולת ויכולת שקיימת במשחק.
למשל, אם לשחקן אחד יש סיומת של 7 ולשחקן השני יש 15, אז הפס יראה באופן ברור שלשחקן השני יש יתרון משמעותי בתחום הזה.
במילים אחרות, עכשיו זה יהיה ברור מיידית כאשר שחקן אחד טוב יותר משחקן אחר ויהיה קל יותר לראות מהן היכולות החזקות והחלשות אצל כל אחד.

במשחק החדש ניתן גם לראות השוואה בין השחקנים ביכולות ספציפיות שחשובות לתפקיד עליו הם מתמודדים.
במסך ההשוואה לוחצים על Highlight key attributes for role ואז בוחרים בתפקיד (Role) הדרוש. כעת המשחק מסמן בדיוק את היכולות שחשובות לאותו תפקיד, כך שתוכל לראות בדיוק מי מהשחקנים מתאים יותר.
זה פשוט מאוד לשימוש וזה יעניק לך יותר ביטחון לגבי האם השחקן הספציפי הזה מתאים לתפקיד אותו אתה מייעד לו, והאם הוא טוב יותר משחקן אחר. האפשרות רלוונטית גם לפני החתמת שחקן חדש וגם כאשר 2 שחקנים בסגל נלחמים על אותו תפקיד.

חידוש נוסף ב-FM 2013 היא היכולת לבצע השוואה בין העמדות של 2 שחקנים שונים.
במסך ההשוואה בוחרים באפשרות Positions, כעת המשחק יציג את העמדות בהן יכולים לשחק 2 השחקנים בצבעים שונים, בהתאם להתאמה של כל אחד מהם לעמדה (ירוק בהיר עד כתום כהה).
האפשרות הזו תיתן לך סקירה הרבה יותר טובה של עומק הסגל והתאמת השחקנים לתפקידים ולעמדות, שיכולה להיות הכרחית במהלך העונה (במיוחד אם הקבוצה נמצאת במכת פציעות).

אבל לא מדובר רק בשחקנים. בפעם הראשונה במשחקי Football Manager, ניתן להשוות בין אנשי צוות מקצועי, אפשרות שיכולה לסייע מאוד בהרכבת הצוות שיעבוד לצידך.
במשחק החדש, כשאתה מפרסם מודעת דרושים (Place Job Advert), אתה לא תצטרך לעבור אחד אחד על פני הפרופילים של המועמדים השונים לתפקיד. במקום זה, אתה יכול כעת להשוות ישירות את היכולות של 2 המועמדים, בדיוק כמו השוואת השחקנים.
כמובן שניתן גם להשוות את המועמדים לאנשי הצוות הקיימים במועדון כדי לוודא שאתה מחתים מישהו מתאים. וניתן גם להשוות בין 2 אנשי צוות שנמצאים במועדון, כדי שתדע כיצד לחלק ביניהם את העבודה (מה היכולות החזקות והחלשות של כל אחד).

זהו, אלו השיפורים שעשינו בתחום השוואת השחקנים. אנחנו חושבים שהדרך החדשה להשוואה בין שחקנים ובין אנשי מקצוע הרבה יותר נוחה וברורה, ותעזור לך בעבודתך.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 21/09/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי