סרטוני FM 2013 - מערכת האימונים
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - מערכת האימונים החדשה
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 19/09/2012 | צפיות: 3191
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות בחודשים הקרובים (הדמו יגיע כשבועיים לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



מערכת האימונים
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מתעסק במערכת האימונים המשודרגת של FM 2013, שהפכה לקלה ופשוטה יותר עבור המנג'ר.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




ב-Football Manager 2013 אתה יכול להכין את הקבוצה שלך לעונה הקרובה ולכל משחק בנפרד בצורה פשוטה וקלה יותר מאשר במשחקים הקודמים.
השנה בנינו מחדש את מערכת האימונים הקבוצתית. מעכשיו לאימונים יש מסך סקירה חדש ופשוט מאוד, שכולל גם את האימונים הכלליים וגם אימוני הכנה למשחקים. אתה תוכל להגדיר בכל שבוע ושבוע על איזה תחום תרצה לאמן את השחקנים שלך, גם ע"י אימונים כלליים ושגרתיים וגם ע"י אימוני הכנה למשחק ספציפי.

כמו בגרסאות הקודמות, גם השנה אתה יכול להגדיר את הגדרות האימונים הכלליות, שירוצו אוטומטית לכל אורך העונה - תוכל לבחור תחום ספציפי להתמקדות ואת האינטנסיביות של האימונים.
אתה יכול לקבוע גם הגדרות אימונים למשחקים, כמו למשל מתי השחקנים יוכלו לנוח (לפני או אחרי משחק) ואפילו להחזיר אותם ישר לאימונים אחרי משחק גרוע.
מעל כל אלו, יש כעת אפשרות לבחור באמצעות פס גלילה את החלוקה בין אימונים כלליים לבין אימוני הכנה למשחק (כמה זמן יוקדש לזה וכמה יוקדש לזה). אפשר לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהתאים את החלוקה בכל שבוע, בהתאם למשחק הקרוב.
למשל, אם יש לך 2 משחקים באותו שבוע, כדאי יהיה להוריד את עומס האימונים הכלליים ולהתמקד בעיקר בתחומים ספציפיים שהקבוצה חלשה בהם, לקראת המשחקים.

אזור נוסף של האימונים הוא אזור האימונים האישיים - Individual. כאן אנחנו לא מגדירים אימונים לקבוצה, אלא אימונים ברמת השחקן הבודד.
בנוסף לאימוני הקבוצה, ניתן להגדיר לכל שחקן ושחקן תחומים ספציפיים להתאמן עליהם. למשל, אם החלוץ שלך לא מפסיק להחטיא מול השער, תוכל להורות לו לעבוד על Finishing (סיומת) ולבחור באיזו אינטנסיביות הוא יתאמן. המאמן כבר ידווח לך על ההתקדמות.

בנוסף, אפשרות חדשה לגמרי ש-FM 2013 מביא איתו היא היכולת לשלוח את המאמנים שלך לקורסים, כדי לקבל הסמכה רשמית.
עם תמיכה מההנהלה ולאחר תשלום קטן, המאמנים שלך יוכלו להשיג את כל ההסמכות והתעודות ולשפר את יכולת האימון שלהם, מה שיסייע לשפר את יכולת השחקנים בקבוצה.
לפני שהעונה מתחילה, אתה יכול כעת להכין את השחקנים שלך בצורה מושלמת ולשלוח אותם למחנה אימונים. ההנהלה תבחר מספר יעדים אפשריים, והמנג'ר יקבע לאן נוסעים, מי השחקנים שיצטרפו ומה הם יעשו שם.
אתה תקבל עדכונים חיים מעוזר המנג'ר שלך על ההתקדמות של שחקני הקבוצה במחנה האימונים.

בנוסף למחנות האימונים בפגרה, גם בתקופת החורף אתה יכול לקחת את השחקנים שלך למחנה אימונים נוסף. כך תוכל לשמור על הכושר של השחקנים, וגם אולי לארגן כמה משחקי ידידות כדי להכין את הקבוצה לחצי השני של העונה.

זהו, אלו הם החידושים בתחום האימונים ב-Football Manager 2013. אנחנו מקווים שהם יסייעו לכם להוציא את המיטב משחקני הקבוצה.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 19/09/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי