סרטוני FM 2013 - מנהל מקצועי
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - תפקיד המנהל המקצועי
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 17/09/2012 | צפיות: 2604
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות בחודשים הקרובים (הדמו יגיע כשבועיים לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



מנהל מקצועי
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מתעסק בתפקיד המנהל המקצועי החדש שנוסף ב-FM 2013.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




במשחקי Football Manager אנחנו תמיד מחפשים דרכים להפוך את המשחק לכמה שיותר מציאותי, על המגרש ומחוצה לו.
בכדי להשיג את המטרה הזו, הוספנו ב-Football Manager 2013 תפקיד חדש בצוות המקצועי של המועדון: מנהל מקצועי (Director of Football).
המנג'ר, כלומר אתה, יכול כעת למנות או לפטר מנהל מקצועי. כאשר יש לך מנהל מקצועי, אתה יכול להורות לו לטפל עבורך בחלק מענייני היום יום, כדי להקל על עצמך.
כאשר תיכנס למסך Team Policy, תוכל לראות את כל התחומים והמטלות השונות שתוכל להעביר ממך למנהל המקצועי, למשל: מינויים ופיטורים של אנשי הצוות המקצועי, זיהוי של כשרונות והחתמת שחקנים חדשים לקבוצה הבוגרת או לקבוצת הנוער, חידוש חוזים לשחקנים בקבוצה הבוגרת או בנוער, התפתחות מחלקת הנוער, ניהול צוות הסקאוטים (לחלק משימות, לעדכן אותך) ואפילו אישור העברות עבורך.

כל האפשרויות האלו ניתנות לבחירה אישית, כך שכל אחד מכם יוכל ב-FM 2013 לבחור בדיוק באילו תחומים הוא מעוניין לעסוק ואילו תחומים הוא מעדיף שהמנהל המקצועי יעשה עבורו. תוכלו לבחור את המעורבות שלכם בניהול המועדון.
בנוסף לתחומים האלו, FM 2013 מאפשר לך להעביר למנהל המקצועי שלך רשימות קניות, ולהשאיר לו את כל הטיפול במו"מ מול המועדון ומול השחקן וסוכנו.
המנהל המקצועי יכול לטפל גם בכל שחקן סגל שאתה כבר לא מעוניין בו (הוא ינסה למצוא לו קבוצה אחרת), ולהוריד ממך את כל נושא המו"מ עם המועדונים. אתה מעביר לו רשימת שחקנים שאתה כבר לא רוצה, והוא ינסה למכור אותם.
המשמעות היא שב-FM 2013 אתה עדיין תוכל לקבוע ולארגן את הסגל שלך לפי רצונך, גם אם לא תרצה להתעסק בכל ענייני הכספים והמו"מ מול הקבוצות.

אתה יכול גם ליצור רשימת שחקנים לפיתוח, שתכלול שחקנים צעירים מהסגל שלך שתרצה לתת להם ניסיון בקבוצה בוגרת. המנהל המקצועי שלך ינסה למצוא להם קבוצה אחרת שאפשר להשאיר אותם אליה, כדי שיקבלו ניסיון משחק.

זהו תפקיד המנהל המקצועי החדש. המנהל המקצועי יכול להוות תוספת משמעותית לצוות המקצועי שלך ולסייע לך המון במטלות המועדון, בדיוק כפי שהוא מסייע למנג'רים במציאות.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
קנה עכשיו את FM 2013 במחיר מיוחד!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 17/09/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי