סרטוני FM 2013 - מנוע המשחק
לקראת השחרור המתקרב של FM 2013, מפתחי המשחק מציגים סרטונים מתוכו וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - תצוגת התלת מימד
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 10/09/2012 | צפיות: 3171
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2013
Football Manager 2013, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות בחודשים הקרובים (הדמו יגיע כשבועיים לפני שחרור המשחק).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, מציג את המשחק החדש באמצעות סדרת של סרטוני וידאו.
כמו בכל שנה, הסרטונים יסקרו את החידושים שמכיל המשחק, ירחיבו לעומק על האפשרויות החדשות ויציגו מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



מנוע המשחק
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

הסרטון היומי מתעסק במנוע המשחק ובתצוגת התלת מימד המשודרגת של FM 2013.
לנוחיותכם, אנחנו ב-FMisrael תרגמנו את כל מה שמוסבר בסרטון לעברית.




בשנה שעברה, Football Manager 2012 התמקד בעיקר באנימציות חדשות לשחקנים על המגרש, כאשר המנוע עצמו נשאר זהה ל-Football Manager 2011.
השנה, Football Manager 2013 כולל שינויים דרסטיים במנוע המשחק ובאיטלגנציית השחקנים, רובם פרי עבודה של שנתיים מצד צוות הפיתוח של מנוע המשחק.

אחד השיפורים המרכזיים, וכנראה גם זה שתבחינו בו לראשונה, הוא המנוע הפיזיקלי החדש לגמרי. זה אומר שהכדור עכשיו ינוע בצורה יותר מציאותית, וישנה את התנועה שלו בהתאם לכר הדשא עליו משוחק המשחק. הכדור גם מסתובב בצורה טובה יותר במסירות ובהגבהות, כמו כן, השחקנים יגיבו לתנועה שלו בצורה יותר טבעית.
במשחק החדש תראו גם שהכדור מגיב בצורה אמיתית יותר להשפעות חיצוניות כמו למשל רוח וגשם. בהתחשב במזג האוויר, המנג'ר יוכל לבצע שינויים טקטיים ולהתאים את הטקטיקה שלו למצב המגרש והכדור. למשל, כדאי להימנע מלשחק עם כדורים ארוכים במשחק תחת עם רוח סוערת.

הדבר החשוב ביותר במשחק הוא כמובן השחקנים עצמם, וב-FM 2013 הם יתנהגו וינועו בצורה מציאותית מתמיד. מידות הגוף של השחקן ישפיעו הרבה יותר, כך שניתן יהיה להבחין בהבדל בין חלוץ רחבה גבוה וחזק לבין חלוץ מהיר וטכני. תנועת הראש של השחקנים שופרה גם היא, כך שהשחקנים כעת יביטו מסביבם ויחפשו את היריב הקרוב ביותר.

בנוסף לשיפורים הגרפיים, צוות מנוע המשחק שידרג משמעותית את כל מה שקורה "מאחורי הקלעים", את האינטלגנצייה של השחקנים, כך שגם סימולציית הכדורגל המדהימה של FM 2012 תהיה כעת עוד יותר מדהימה ומציאותית, הרבה יותר.

שדרוג נוסף במנוע המשחק הוא השיפור במצלמות. הוספנו מצלמה חדשה וכעת המנג'ר יכול לשנות את זווית המצלמה ולקבל את התצוגה הטובה ביותר על המשחק (זום אין וזום אאוט).
אפשרויות מצלמת הבמאי (Director Camera) שופרו גם הן וכעת כוללות גם שינויים דינמיים במצלמות, ולא רק במהלך עצמו, אלא גם בהילוכים חוזרים ובצפייה בתקציר.
FM 2013 כולל גם צילום מיוחד של המגרש לפני המשחק ובסיומו.

יש גם הרבה שינויים קטנים שאתם תבחינו בהם. למשל, אם תשחקו עם קבוצה שזקוקה בדחיפות לאצטדיון חדש, בשלב מסויים אתם תבחינו שבאצטדיון הישן המושבים ביציע מתחילים לאבד את הצבע שלהם ולדהות. מצד שני, אם הקבוצה שלכם עברה זה עתה לאצטדיון חדש, כל המתקנים והמושבים ייראו חדשים לגמרי.
עבור אלו מכם שעדיין משחקים עם תצוגת ה-2D, אין מה לדאוג, גם במגרש הדו מימדי עשינו שיפורים.

זהו, אלו רק חלק מהשינויים שעשינו במנוע המשחק לקראת Football Manager 2013.
עם כל השיפורים עליהם דיברנו, עם מאות אנימציות חדשות ומשודרגות, ועם מראה חדש לגמרי של מסך המשחק, Football Manager 2013 מציג את חוויית המשחק הטובה ביותר בסדרה.
אנחנו בטוחים שאתם תסכימו.
בסרטון תוכלו לראות כמה מהלכים מעניינים מתוך המנוע המשופר של FM 2013. בשבועות הקרובים יפורסמו סרטונים נוספים ממנוע המשחק.

בכל יום חול יעלה סרטון חדש!

Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 10/09/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי