FM 2013 - ראיון עם יוצרי המשחק
24 שעות לאחר החשיפה הגדולה של Football Manager 2013, ראיון מרתק עם מנכ"ל חברת SI שמספר על מה שצפוי לנו בשנה הקרובה
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 07/09/2012 | צפיות: 4333
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2013
יום לאחר ההכרזה החגיגית על Football Manager 2013, לאחר שעברנו על כל התמונות שפורסמו וניתחנו את התוספות החדשות - הגיע הזמן לשמוע את יוצרי המשחק.
כתבים של האתרים PCGamer ו-vg247 פגשו את מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת הפיתוח SI, לראיונות מרתקים על המשחק החדש.
אז מה עומד מאחורי המצב הקלאסי החדש שנוסף השנה? אילו חידושים יהיו בתחום האימונים? האם המשחק יאפשר לרמות ולהגדיל את התקציב בלחיצת כפתור? והאם כבר הוחלט על תאריך שחרור סופי?



Football Manager הוא המשימה הכי חשובה שלכם בחברת SI. מה הדברים המרכזיים שרציתם להשיג עם המשחק החדש - FM 2013?
אתה צודק. אנחנו עושים את זה הרבה זמן. השנה אנחנו חוגגים 20 שנים מאז משחק המנג'ר הראשון שהוצאנו ולכן רצינו ש-FM 2013 יהיה משהו מיוחד, משהו אחר.
העניין המרכזי ב-Football Manager 2013 הוא מצבי המשחק החדשים, שנועדו לגרום לכך שכל אחד יוכל לשחק איך שהוא אוהב לשחק. אנחנו רוצים שהמשחק יתאים לכמה שיותר אנשים.
יש את המכורים הכבדים שיישבו על המשחק מאות שעות והם רוצים רמת פירוט מלאה ואפשרויות מתקדמות. אז בשבילם הוספנו הרבה דברים חדשים, כמו מערכת מיסים מציאותית.
מצד שני, יש המון אנשים שפעם שיחקו ב-FM ועכשיו כבר אין להם זמן לזה, ולהם הוספנו את המצב החדש - "מצב קלאסי".
הרבה אנשים משחקים FM. המטרה שלנו השנה היא שכל אחד יוכל להנות מהמשחק בדרך שלו, גם אם הוא גיימר כבד וגם אם הוא אבא לילדים.

אתה חושב שהגישה החדשה הזו, של להתאים את המשחק לכל גיל ולכל מצב, קשורה למצב של תעשיית המשחקים? לעובדה שהיא הפכה רלוונטית לכל המשפחה ופופולרית בהרבה מבעבר?
הרי לפני 10 שנים זה לא היה המצב.

לגמרי. הרי לפני 10 שנים היחידים שנתנו לנו פידבק היו המעריצים הכבדים של המשחק שנכנסו לפורומים. היום יש לנו גם את הפורום, שהוא לכבדים, גם אתרי מעריצים בכל העולם, וגם חצי מיליון מעריצים בפייסבוק.
האנשים בפייסבוק כנראה בכלל לא מכירים את SI כחברה, והם בטוח לא שמעו עליי, אבל הם מכירים את Football Manager ומשחקים בו כל היום.
אנחנו רוצים לשמוע גם אותם. להתאים את המשחק גם עבורם. אנחנו משתדלים להתאים אותו לכמה שיותר סוגים של שחקנים.
אם תרצה לרדת לעומק הפרטים ולנהל את המועדון שלך בצורה המפורטת ביותר, אתה תוכל. מצד שני, אם תרצה לגמור עונה ב-8 שעות, גם את זה תוכל.

אז החידוש המרכזי ב-Football Manager 2013 הוא המצב הקלאסי - FM Classic.
זו בעצם גרסה קלילה ומהירה יותר של המשחק שנועדה לשחקנים עם מעט זמן פנוי. מה הביא אתכם להוסיף את האפשרות הזו?

המצב הקלאסי נמצא בתכנון כבר כמה שנים. אין אצלנו הרבה דברים שעולים כרעיון ונכנסים מיד למשחק הקרוב, כי אנחנו עובדים לפי תוכנית של 3 שנים. כלומר, אני כרגע מדבר על FM 2013 אבל מאחורי הקלעים אנחנו כבר מתכננים את FM 2014, FM 2015 וגם את FM 2016.
בשנים האחרונות נתקלנו הרבה פעמים, במיוחד באתרי משחקים ובטוקבקים באתרים של עיתונים, באנשים שכותבים שאין להם זמן לשחק ב-Football Manager.
אחרי שסיימנו את FM 2011 אני העלתי את הנושא הזה בתוך המשרד: שאלתי כמה אנשים באמת שיחקו במשחק ויצא שרוב החבר'ה הצעירים הרימו את היד, אבל מבין הותיקים, אלו שנמצאים מעל 10 שנים בחברה, הרימו רק 3 לדעתי.
אחרי זה שאלתי אותם: "למה בעצם לא שיחקתם? הרי אתם עדיין אוהבים את המשחק, אחרת לא הייתם עובדים כאן". והם כולם ענו: "כן, אני אוהב את המשחק אבל יש לי ילדים ואין לי הרבה זמן" או "החברה שלי רוצה לבלות איתי קצת".
זו בעצם הייתה הנקודה שבה הבנו שיש בעיה.

היה לנו כבר אז את המשחק Football Manager Handheld שהוא גרסה מוקטנת של המשחק לאייפון ולאנדרואיד, שאלתי אותם: "אז למה אתם לא משחקים בגרסת האייפון?" והם ענו: "זה לא מספיק עמוק בשבילי, אני רוצה לשחק ב-FM הרגיל אבל פשוט אין לי את הזמן לזה".
בשלב הזה החלטנו להעלות רעיונות ולחשוב מה אפשר לעשות כדי שגם אנשים בלי הרבה זמן יוכלו לשחק במשחק. והשנה זה קורה.
האמת היא שהמחשבה הראשונית שהעלנו מול SEGA הייתה לעשות את זה כמשחק נפרד - Football Manager Classic, שיימכר בנפרד ויהיה גרסת לייט של המשחק. אבל חשבתי לעצמי, למה לא לכלול את זה בתוך גרסת המחשב המלאה ולהעניק בונוס נחמד למעריצים הרבים והנאמנים שהולכים איתנו שנים?
המטרה שלנו היא לגרום הנאה וכיף לכמה שיותר אנשים בעולם, באמת. כל מצבי המשחק החדשים של FM 2013 נועדו בדיוק בשביל זה - כדי שלכל אחד יהיה את מה שמתאים לו.
חשוב לציין שמצב הקריירה הרגיל והמוכר של FM ימשיך להיות נפרד ולא יושפע ממצבי המשחקים החדשים שהוספנו.

FM Classic מאפשר בעצם לנהל מועדון כדורגל, כמו במשחק הרגיל, אבל כאן אתה תתעסק רק בדברים החשובים באמת.
לא יהיו אימונים אישיים לכל שחקן, אתה תקבע רק אימונים קבוצתיים. לא יהיו מסיבות עיתונאים. לא יהיו שיחות במחצית.
אתה תתעסק בעיקר בהעברות ובטקטיקה. זה הרעיון.


יצירת טורניר ברשת נגד חברים

האם יהיו במצב הקלאסי דברים שאנשים יוכלו להפעיל ולכבות כדי להתאים את האפשרויות במשחק לרצונות שלהם?
השתדלנו לעשות את זה כמה שיותר פשוט.
יש דרכים להוריד מהמשחק כל מיני דברים, לקבל הקלות והטבות כמו ביטול של חוק אישור העבודה או הגדלה של תקציב המועדון, אבל כדי לקבל את זה צריך להשלים משימות או לקנות את ההטבות בכסף.
אף אחת מההקלות האלו לא קיימות במשחק הרגיל, כי כמו שאמרתי מקודם - הוא לא יושפע ולא ישתנה בעקבות מצבי המשחק החדשים.
אז FM Classic הוא בעצם המשחק המושלם לאנשים עם ילדים, לאנשים שאין להם הרבה זמן למשחקים.
אתה יכול להריץ עונה שלמה בכמה ערבים, זה ייקח בסביבות 8 עד 10 שעות, כלומר 2-3 ערבים של המשחק. במשחק הראשי זה היה לוקח שבוע או שבועיים לגמור עונה.
אנחנו מקווים שמצאנו את האיזון הנכון, אבל אני בטוח שאם זה לא כך - אנשים יגידו לנו. וזה כבר יקרה בעבודה על FM Classic 2014!

יש לכם גם גרסה מיוחדת של המשחק לאייפון ולאנדרואיד. האם הגרסה הזו השפיעה על החידושים ב-FM 2013?
כן, מאוד. בכל משחק שאנחנו מוציאים יש רעיונות חדשים שאנחנו מנסים לראשונה, ואם הם מצליחים באותו משחק אנחנו מכניסים אותם לשאר המשחקים והגרסאות.
הדוגמה המושלמת היא "מצב האתגר" שהיה בשנה שעברה בגרסאות האייפון והאנדרואיד, והתברר בתור הצלחה גדולה מאוד, הרבה מעל הציפיות. לאחר מכן הוצאנו גם אתגרים נוספים בתשלום וגם הם הצליחו מאוד.
כתוצאה מכך, החלטנו להוסיף את מצב האתגר גם לגרסת המחשב השנה. אם אנשים אוהבים דברים כאלו במשחק - אנחנו ניתן להם את זה.

ספר לנו קצת על ההקלות וההטבות שניתן לקנות ב-FM 2013. זה בעצם אומר שאפשר יהיה לשלם כסף ולרמות במשחק?
אנחנו לא קוראים לזה לרמות אלא להקל על עצמך. אנחנו מאפשרים למי שרוצה להפוך את המשחק לקל יותר, לעשות את זה. רמאות היא מילה שלילית.
חשבנו שכדאי לנסות את זה, לראות מה התגובות של האנשים. אף אחד לא חייב להשתמש בזה, אף אחד לא חייב לקנות הקלות והטבות במשחק. מי שרוצה לזרז את ההצלחה שלו, יוכל לעשות את זה.
את רוב ההטבות ניתן להשיג גם מבלי לקנות בכסף אמיתי, ניתן גם להשלים משימות שונות במשחק ולהשיג אותן.


רכישת הטבות במשחק

אז זו בעצם המחשבה שלכם מאחורי התוכן בתשלום שיהיה במשחק?
כן, לגמרי. אנחנו לא רוצים לקלקל את המשחק. הרי במצב המשחק הרגיל והמוכר אתה לא תוכל לקנות לעצמך הקלות, זה יהיה רק במצב הקלאסי.
כל האפשרויות האלו הן אופציונליות, וחוץ מזה, אנחנו צריכים להתנסות בדברים האלו בשביל העתיד, כי לשם שוק המשחקים הולך.
אנחנו עובדים גם על משחק בשם FM Online שיהיה משחק מנג'ר אונליין מרובה משתתפים וייצא בשלב הראשון בדרום קוריאה בלבד, הוא יהיה חינם לגמרי עם תוכן אופציונלי בתשלום.
מה שחשוב לנו זה לדאוג שהתוכן בתשלום לא יהיה דברים שאנשים חייבים, אלא רק דברים שאנשים רוצים. אנחנו לא מאלצים אף אחד להשתמש בזה, זה לגמרי אופציונלי.
יש משחקים שבהם אתה לא יכול להגיע לשלב מסוים במשחק אם אתה לא משלם עליו בנפרד, ואצלנו זה לא יהיה המצב.

זו שיטה נפוצה במשחקי אייפון. להפיץ את המשחק בחינם ולהוסיף שלבים בתשלום, או כלי נשק שניתן לקנות כדי להגדיל את הניקוד שלך...
וזה משהו שאנחנו רוצים למנוע. מתוך 13 פריטים שניתן לרכוש במשחק, 7 ניתן להשיג ע"י השלמה של משימות שונות. כלומר, אם אתה זוכה בתארים מסוימים במשחק, אתה יכול להשיג אותם גם ככה.
אם אנשים ירצו לרמות קצת, לקנות לעצמם דברים ולהפוך את המשחק לקל ופשוט יותר עבורם - הם מוזמנים לעשות זאת. מי שלא יאהב את זה לא יצטרך להשתמש בזה.
אני מודה, גם אני לפעמים נתקע בשלב מעצבן ב-Angry Birds, אז אני קונה golden eagle ועובר שלב.

אז יש במשחק "מצב מנצ'סטר סיטי" שבו אתה יכול להגדיל את תקציב ההעברות שלך בלחיצת כפתור...
כן, זה מצב מנצ'סטר סיטי לקבוצות הרבה יותר קטנות.
מי שרוצה לאמן קבוצה בליגה שלישית בבלגיה ולקנות את ליאו מסי, יכול להגדיל לעצמו את התקציב ולעשות את זה. יש אנשים שרוצים לרמות קצת ולבנות לעצמם קבוצת חלומות, אז למה שנמנע מהם את זה?
אנחנו מבינים שיש הרבה אנשים שלא אוהבים את הדברים האלו, אפילו אצלנו בחברה יש כמה כאלו, אבל בסופו של דבר אנחנו רוצים לתת לכולם להנות מהמשחק ואם יש אנשים שרוצים את זה, למה לא?

הוספתם אפשרות של טון דיבור במסיבות העיתונאים. אם הביסו אותי במשחק ביתי, אני אוכל לשלוח את העוזר שלי להתראיין במקומי?
במצב הקלאסי אתה עשוי לקבל שאלה אחרי המשחק, אבל זו תהיה רק שאלה אחת - אין מסיבות עיתונאים ב-FM Classic.
במצב הרגיל והמוכר של FM 2013 אתה תוכל לשלוח את העוזר שלך אבל עם התוספת של "טון דיבור" יהיה הרבה יותר כיף לצרוח על העיתונאים.
במשחקים הקודמים היה אפשר רק לבחור תשובה, ולא היה ניתן להביע באופן משמעותי את התחושות שלך אחרי המשחק. FM 2013 מאפשר לך לבחור גם את התשובה וגם את טון הדיבור.
זה יעזור לך להעביר תחושות ולבנות את האישיות שלך כמנג'ר מול התקשורת.

הכדורגל העולמי עובר טלטלה מבחינה כספית. זה בטח קשה ליצור סימולצייה מציאותית ומאוזנת של עולם כל כך לא מאוזן?
אני חושב שאנחנו הרבה יותר מאוזנים מהכדורגל האמיתי. השנה שוק ההעברות במשחק השתנה בגלל המיתון הכלכלי ההולך וגובר.
יש גם שינויים אחרים שהתרחשו בעולם הכדורגל ואולי יעבדו טוב יותר במשחק מחשב מאשר בעולם האמיתי, כמו סגלים של 25 שחקנים. השינוי הזה אומר שקבוצות במשחק לא יעשו כמו QPR ויקנו יותר מידי שחקנים לסגל שלהם, אז במקרה הזה אנחנו תמיד יותר מאוזנים מאשר העולם האמיתי.
אבל בכל מקרה, גם במשחק יש לפעמים מיליארדרים מסתוריים שבאים וקונים מועדון ואתה לפעמים מקבל עסקת ספונסר מוזרה.

ב-FM 2013 הוספתם חוקי מס למדינות הגדולות, כדי שההעברות יהיו מציאותיות יותר. גם הוספתם את חוקי ה-Financial Fair Play. זו באמת ירידה עמוקה מאוד לפרטים.
באיזה שלב עובר הגבול? האם יוצא לכם מידי פעם לחשוב פעמיים אם להכניס דברים מהמציאות למשחק, או שהכוונה שלכם היא תמיד לייצר סימולציה מדויקת?

אנחנו משתדלים להכניס את כל השינויים שקורים בעולם הכדורגל האמיתי. כאשר אנחנו מרגישים שמשהו יהיה מסובך מידי עבור השחקנים, אנחנו מוסיפים למשחק דברים שיעזרו להם להבין את זה טוב יותר.
אז במשחק החדש תהיה השפעה לחוקי המיסים במדינות, יהיה גם את Financial Fair Play שיגביל מעט את ההתנהלות הכספית שלכם במשחק וימנע ממועדונים לבזבז יותר מידי כספים.
כל אלו גרמו לנו להוסיף למשחק אפשרויות לצפות בתכנון הכספי של המועדון, כדי שאנשים יידעו בדיוק מה ישפיע על התקציב שלהם, לא רק בעונה הנוכחית, אלא גם בעוד שנתיים.
כאשר דברים נהיים מסובכים, אנחנו מוצאים דרכים פשוטות וקלות יותר להסביר את זה לאנשים שמשחקים במשחק. אתה לא צריך תואר בראיית חשבון כדי לשחק FM ולהבין את נושא הכספים במשחק.

כיצד שיניתם את משחק הרשת ב-Football Manager 2013? מה החידושים?
פשוט מאוד זרקנו לפח את משחק הרשת האיטי והמיושן שהיה בגרסאות הישנות והתקדמנו למאה ה-21. משחק הרשת בגרסאות הקודמות היה תקוע בטכנולוגייה של 1995, כשאנשים היו צריכים להקליד את מספר ה-IP שלהם ולתת אותם לחברים כדי שיתחברו.
במשחק החדש הכל עובד דרך Steam. יש לנו בעצם שרתים מיוחדים שנועדו לארח משחקי רשת של שחקני FM מכל העולם דרך הרשת של Steam.
עדיין השארנו את האפשרויות הישנות של משחק רשת דרך IP, למקרה שמישהו ירצה לשחק בצורה כזו.
חוץ מהאפשרות לשחק בשרתים של Steam, יש גם מצבי משחק חדשים למשחקי רשת. אתה יכול ליצור ליגה חד פעמית בין כל החברים, או לעשות מפעל גביע מיוחד.
האפשרות הכי מגניבה היא היכולת להוציא את הקבוצה שלך מהמשחק הרגיל ולהעביר אותה למשחק רשת נגד חבר, שגם הוא יביא את הקבוצה שלו מהמשחק. לראות מי בנה את הסגל הטוב ביותר.

ספר לנו קצת על תצוגת המשחקים שתהיה יותר טלוויזיונית השנה. אני מניח שאספתם זוויות צילום במהלך צפייה במשחקי כדורגל בטלוויזיה?
יש לנו 4 שידורי טלוויזיה מקבילים בתוך המשרד, אז אנחנו רואים הרבה כדורגל, רואים הרבה זוויות צילום, במיוחד בהילוכים חוזרים.
אנחנו קצת מוגבלים בגלל עניינים משפטיים שמאפשרים לנו להתקרב למגרש ולעשות זום על השחקנים עד לרמה מסוימת, אז אנחנו משתדלים לעשות כמה שאפשר. אנחנו גם חייבים לכלול מספר מסויים של שחקנים על המסך בכל זמן נתון.


תצוגת המשחק ב-FM 2013

אז אלו בעצם סוגיות משפטיות?
כן. אם אנחנו נתקרב יותר מידי לפרצופים של השחקנים, אז זה כבר מערב זכויות, רשיונות ועניינים משפטיים של הצגת שחקנים.
יש במשחק 51 מדינות ובכל מדינה יש חוקים שונים לנושאים האלו, ולכן אנחנו יכולים לעשות זום על השחקנים רק עד רמה מסויימת שמותרת לנו. צריך להיות מאוד זהירים בנושא הזה.
יש מצלמה חדשה בשם "מצלמת מסילה" (Rail Cam) ובכל שאר המצלמות אתה יכול לעשות זום בעצמך עד רמה מסוימת. במילים אחרות, המשתמש השנה יוכל להתאים את זוויות הצילום לעצמו, להתקרב ולהתרחק כפי שהוא רוצה. זה נחמד.
מעבר לזה יש מאות אנימציות חדשות, משטחי דשא יפים יותר, בימים האחרונים הוספנו גם בקבוקי מים שיהיו זרוקים ליד הספסל.
מאחורי הקלעים, FM 2013 כולל מנוע פיזיקלי חדש שיצרנו בעצמנו בשביל לדמות את תנועת הכדור באופן המדויק ביותר (השפעות גשם ורוח). יש גם זיהוי התנגשות טוב יותר, וכמובן אינטלגנצייה מלאכותית משודרגת שתגרום לשחקנים להתנהג באופן הרבה יותר מציאותי.
בשנה שעברה, FM 2012 כלל כמה אנימציות חדשות אבל הוא הגיע עם אותו מנוע משחק של FM 2011 מבחינת אינטלגנצייה מלאכותית, זה היה בדיוק אותו מנוע.
זה בעצם אומר שעל המנוע החדש של FM 2013 עבדנו שנתיים שלמות, במהלכן הוא שופר ושודרג משמעותית. החלטנו לדלג שנה כדי שכל השינויים שרצינו ייכנסו ל-FM 2013.

אני די מרוצה מהמצב של מנוע המשחק בשלב זה. יש לנו עוד עבודה, יש דברים לתקן ולפתור, וזו גם אחת הסיבות שעדיין אין תאריך שחרור מדויק למשחק.
אבל אנחנו מתקרבים לשם, ואנחנו בטוחים שזה יהיה מנוע המשחק הטוב והמציאותי ביותר.

מה לגבי אימונים? אני יודע שהשקעתם בזה הרבה השנה.
כל תחום האימונים הוא תמיד שנוי במחלוקת, יש הרבה ויכוחים עליו, ולכן החלטנו לעשות השנה מהפכה רצינית.
האימונים שהיו במשחקים הקודמים היו יותר מידי מפורטים וכבדים, למנג'רים אמיתיים אין את כל האפשרויות האלו. היינו בכמה אימונים של קבוצות אמיתיות כדי לראות איך זה עובד מהצד של המנג'ר עצמו וביצענו שינויים במשחק.
מחנות אימונים, למשל, נכנסו למשחק כתוצאה מהתהליך הזה.
בעבר אמרו לנו שכל תחום האימונים במשחק הוא מסובך ומורכב, והפעם ניסינו לפשט אותו כמה שיותר.
זו גם הגישה הכללית שממנה התחלנו לעבוד על המצב הקלאסי ב-FM 2013. לנסות להתאים את המשחק לכל אחד, שהוא לא ירגיש מסובך ומורכב מידי.
אבל תראה, אף פעם לא נשיג 100%, תמיד יהיו אנשים שיתלוננו.


מסך האימונים החדש

השנה הוספתם כל כך הרבה דברים חדשים, זו באמת משימה ענקית. כשאני מנסה לסכם את כל החידושים ולחבר אותם, הראש מתחיל לכאוב לי.
כן, זה מטורף. יש לנו כאן חלוקה ברורה לצוות כאשר כל צוות עובד על חלק שונה במשחק - צוות תקשורת, צוות מנוע משחק, צוות אימונים, צוות טקטיקה. כולם כמובן עובדים ביחד, למשל השנה אני חושב שמערכת האימונים הרבה יותר קשורה לטקטיקה מאשר בעבר. כל צוות הוסיף השנה חידושים ושדרוגים למחלקה שלו.
יש לנו בסך הכל מעל 900 דברים חדשים, ואנחנו הולכים לעשות 25-28 סרטוני וידאו שיפרטו את כל השינויים, כל אחד באורך 2-5 דקות.
אנחנו נתחיל לפרסם אותם ביום שני הקרוב, כאשר בכל יום חול יעלה סרטון חדש, במשך 5-6 שבועות רצופים, עד ליציאת המשחק.
בסרטונים האלו נספר על עוד המון חידושים שיהיו במשחק, אבל עדיין יישאר לכם המון מה לראות כשהמשחק ייצא.
הרבה מהחידושים האלו זה כל מיני דברים קטנים שאנשים ימצאו במהלך הזמן. אנחנו לא נגלה לכם את הכל.

זה יפה שאתם שומרים כל מיני הפתעות קטנות בסוד. מה הדברים המרכזיים שביקשו מכם המעריצים בקהילת המשחק להוסיף השנה?
אין לנו קהילה אחת, יש הרבה קהילות. יש קהילת מעריצים בפורום הרשמי, יש בפייסבוק, יש בטוויטר. כל אחת מהן היא שונה לגמרי.
אני חושב שהדבר המרכזי שאנשים רצו זה משחק רשת נורמלי, ולא מיושן כמו שהיה במשחקים הקודמים. ב-FM 2013 יהיו שרתי משחק ייעודיים דרך Steam, בהם אפשר יהיה לשחק.

אז מתי נקבל תאריך שחרור ל-FM 2013?
ברגע שאנחנו נקבע אותו. לשמחתנו, SEGA מאוד חופשיים איתנו בקטע הזה בגלל שזה לא לוקח הרבה זמן להדפיס עותקים של משחק מחשב.
יש לנו תאריך יעד, אבל אנחנו לא נפרסם אותו עד שלא נדע שאנחנו עומדים בו. אנחנו לא רוצים להכריז על תאריך, ואז לגלות שלא נספיק ולהודיע שהמשחק נדחה בשבועיים. זה לא שווה את זה.

מתורגם מתוך האתרים PCGamer ו-vg247.

Football Manager 2013 - כל הפרטים, התמונות והכתבות
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 07/09/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי