מערכת המשוב מתחדשת
השבוע נוסף פיתוח חדש למערכת המשוב של חוקרי הליגה הישראלית במסגרת העבודה על Football Manager 2013
נכתב ע"י: Amir | בתאריך: 30/07/2012 | צפיות: 3779
קטגוריה: חדשות החוקרים
במסגרת פיתוח חדש שהכנסנו למערכת המשוב של צוות חוקרי הליגה הישראלית, תהיה כעת לכל חוקר אפשרות לסמן הודעות טובות ובולטות שנכתבו על ידיכם, גולשי האתר.

מה הסימון הזה נותן לכם?
כל משתמש שיכתוב הודעה טובה במערכת המשוב של החוקרים יקבל 5 נקודות, כאשר במידה ואתם משתמשים בפורום, זה אומר 5 נקודות בפורום, על כל הודעה טובה.

מה זה עוד נותן לכם?
אז ככה, כדי לעודד את השימוש במערכת המשוב, שהיא אמצעי הקשר הכי ישיר שלנו, צוות החוקרים, איתכם, קהילת המנג'ר בארץ, החלטנו שמי שיתרום הכי הרבה הודעות טובות (ולפחות 25 הודעות טובות בסך הכל) יופיע ב-Credits של המשחק, ברשימה אקסקלוסיבית של אלה שעזרו ותרמו לחקירת הליגה הישראלית.

אז מה נחשב להודעה טובה?
נתחיל במה לא נחשב להודעה טובה. הודעה כמו "השחקן הזה חלששששש" היא לא הודעה טובה, וגם "צריכים לשפר אותו" לא.
הודעה של "צריך להוריד לו את המהירות, אבל לשפר לו את הסיומת" מתקרבת, אבל מה באמת מחפשים לראות (ונגדיר כהודעה טובה) אלה הודעות שבהן תתייחסו ליכולות ספציפיות שאתם חושבים שצריך לשנות במשחק, ותתנו את הערך המספרי שאתם חושבים שמגיע לשחקן: "אני חושב שצריך לשנות לו את הסיומת ל-12, מסירה ל-10 ותיקולים ל-3". נימוקים כמובן יתקבלו בברכה.
גם הודעות על תיקונים (בצירוף מקור) כמו למשל תיקונים של היסטוריה, תאריכי לידה, עיר לידה, שפות, וכו' נחשבות להודעות טובות.

סוג נוסף של הודעות טובות יהיה עדכונים על הקבוצה, אבל רק בצירוף מקור (לינק לכתבה מאתר כלשהו, או אם זה מהעיתון אז צריך להעלות לאינטרנט תצלום של העיתון מאותו היום, בצירוף תאריך ושם העיתון). שימו לב, שרק הראשון שיפרסם "חדשות" על הקבוצה יזכה להתייחסות כ"הודעה הטובה".
בנוסף, טווח הזמן הרלוונטי להעלות חדשות על הקבוצה הוא עד יומיים אחרי פרסום ההודעה (ככה שלהביא עכשיו לינק לזה שמכבי תל-אביב החתימו את אוסקר לא יעזור לכם).
(שימו לב שזה אחרת אם מדובר על ראיון של השחקן, כל עוד זה נעשה בטווח זמן הגיוני מאז שנתנו את הראיון)

מחכים לקרוא את המשוב שלכם!
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Amir בתאריך 30/07/2012
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי