FMH 2012 לאייפון - עד סוף השנה
בעוד גרסת האייפון של FMH 2012 צפויה לצאת בשבועות הקרובים, יוצרי המשחק הודיעו כי גרסת אנדרואיד לא תצא בתקופה הקרובה
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 24/10/2011 | צפיות: 3552
קטגוריה: חדשות רשמיות | משחק: Football Manager 2012
Football Manager Handheld 2012, גרסת האייפון המוקטנת של Football Manager, ישוחרר בשבועות הקרובים ל-AppStore, חנות האפליקציות של אפל.
המשחק יעבוד על כל גרסאות אייפון, אייפד ואייפוד טאצ'.
ביום שישי הקרוב (28/10) תשוחרר גם גרסת ה-PSP של המשחק, גם היא גרסה מצומצמת ומוקטנת של המשחק הרגיל.


גרסת האייפון - עד סוף 2011

משתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד קיבלו היום הודעה מאכזבת מחברת SI, המפתחת את המשחק.
מנכ"ל החברה הודיע בראיון לאתר pocket-lint כי כרגע אין תוכניות לפתח גרסה מיוחדת של המשחק לטלפונים עם מערכת אנדרואיד והסביר: "לצערנו, בשוק האנדרואיד יש המון גרסאות והמון טלפונים שונים, בניגוד לאייפון, שם יש מערכת הפעלה אחת קבועה וטלפון אחד".
"אנחנו מקווים שבשלב מסוים בעתיד שוק האנדרואיד יצטמצם למספר מוגבל של מכשירים ומערכות הפעלה, אבל זו הסיבה שכרגע אנחנו לא מפתחים גרסה - זה בלתי אפשרי לעשות טסטינג למשחק כל כך גדול כמו FM על כל כך הרבה מכשירים ומערכות הפעלה".
"אנחנו מאוד רוצים שהמשחק יגיע גם לאנדרואיד, אבל כרגע זה לא יקרה".

תלת מימד בגרסת האייפד
מנכ"ל SI סיפר באותו ראיון גם על גרסת האייפון והאייפד של Football Manager Handheld 2012.
"הרעיון בגרסה הזו הוא לאפשר לאנשים לשחק משחקים קצרים של 20 דקות, ברחוב, באוטובוס, אפילו בשיעור", אמר מנכ"ל SI, "אף אחד לא יושב ומשחק 4-5 שעות רצוף עם האייפון שלו. זה סוג אחר של שחקנים ולכן גם המשחק מותאם להם ולא מתקרב לעומק ולפירוט של גרסת המחשב".
למרות הרצון לשמור על גרסת האייפון והאייפד כגרסה מוקטנת, ב-SI הודיעו שבשנתיים - שלוש הקרובות גרסת האייפד צפויה לכלול את המנוע התלת מימדי שמוכר מגרסת המחשב. זה ככל הנראה יקרה באייפד 3 או אייפד 4.



Siri במשחקי FM?
בטח שמעתם על Siri, העוזרת האישית המיוחדת שמגיעה עם אייפון 4S ויודעת לבצע משימות באייפון לפי דיבור של המשתמש, באמצעות טכנולוגיית זיהוי קול מתקדמת.
הטכנולוגיה כבר קיימת ואתם בטח מתארים לעצמכם איך אפשר לשלב אותה במשחקי Football Manager - שיחות עם שחקנים, צעקות בחדר ההלבשה ואסיפות קבוצתיות.

האם יש סיכוי שבעתיד תהיה לנו אפשרות לדבר עם FM? מנכ"ל SI התייחס לרעיון המוזר הזה בראיון עם pocket-lint.
"כרגע זה נשמע לי כמו רעיון מטורף ומגוחך, אבל זה לא אומר שזה לא יקרה מתישהו בעתיד", אמר מיילס ג'קובסון, "יש הרבה שחקנים שמשחקים FM וצועקים על המסך, זה נראה ממש מוזר, לא? אז אתה מתאר לעצמך עד כמה מגוחך ניראה אם נתחיל לדבר אל המסך?".
למרות הפקפוק ברעיון, מיילס לא פוסל אותו לעתיד: "אם מישהו היה אומר לי לפני 10 שנים שיהיה לנו מתישהו מנוע משחק תלת מימדי ב-FM הייתי צוחק עליו. אז מי יודע מה צופן לנו העתיד?"
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 24/10/2011
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי