רשמים ראשונים מ-FM 2012!
בלעדי! קיבלנו לידינו גרסה מוקדמת של FM 2012 ואנחנו מביאים לכם רשמים ראשונים מהמשחק החדש בסדרה (כולל תמונות מהליגה הישראלית)
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 06/10/2011 | צפיות: 8086
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2012
Football Manager 2012, המשחק החדש בסדרת המנג'ר, יגיע לחנויות בעוד כשבועיים והמעריצים הרבים בעולם כבר סופרים את הדקות ומשחקים כמובן בגרסת הדמו ששוחררה היום.
אנחנו ב-FMisrael זכינו לפני מספר שבועות להצצה בלעדית, לצד כלי תקשורת נוספים, לגרסה מוקדמת של המשחק החדש לפני כולם ואנחנו שמחים לחלוק איתכם את הרשמים הראשונים.
בכתבה נשתדל להביא לכם כמה שיותר מידע על המשחק החדש ועל כל האפשרויות החדשות שנוספו השנה.
ההצצה תכלול תמונות בלעדיות מהליגה הישראלית, תמונות שמתפרסמות לראשונה ברשת.

אז מאיפה נתחיל? מסך הפתיחה.
מסך הפתיחה של Football Manager 2012 לא מביא עימו מהפכות אבל נראה מעט שונה מקודמו.
ניתן לראות 2 אפשרויות חדשות: מצב מדריך (Tutorial) ופתיחת משחק רשת (New Network Game), שזו אפשרות שהייתה קיימת גם במשחקים הקודמים אך הובלטה והפכה ברורה יותר השנה.



נתחיל משחק חדש. מיד כשלוחצים על Start New Game קופץ חלון עזרה ששואל "האם אתה חדש ב-FM?". מדובר במדריך החדש של Football Manager 2012 שמלווה את כל שלבי המשחק ומציע טיפים וסיוע שמתאים בעיקר לשחקנים חדשים.
מסך יצירת משחק חדש לא השתנה משמעותית מהגרסה הקודמת.
שימו לב רק להודעה בראש המסך: "ההגדרות האלו ניתנות לשינוי בהמשך המשחק", הודעה המתייחסת לאחד החידושים הגדולים של FM 2012: האפשרות להוסיף ולהסיר ליגות במהלך משחק שמור.
נבחר בליגה הישראלית ונתחיל משחק חדש עם מסד נתונים קטן.



אחרי טעינה מהירה מאוד, השלב הבא הוא יצירת הפרופיל האישי שלך - המנג'ר. שימו לב לאפשרות הפייסבוק החדשה שמביא FM 2012.
בשנה שעברה המשחק איפשר להתחבר ל-YouTube ול-Twitter והשנה מתווסף גם הפייסבוק. אם תלחץ על הכפתור, תתבקש להזין את שם המשתמש והסיסמה שלך בפייסבוק.
בהמשך המשחק תוכל לפרסם על הקיר שלך סטטוסים וסרטונים מתוך המשחק.
לגבי YouTube - כמו בשנה שעברה, גם הפעם אפשר להעלות ישירות משחקים ושערים לחשבון ה-YouTube. השנה נוספו כמה אפשרויות מתקדמות לעצב את הסרטונים ולהחליט בדיוק מה ייכנס אליהם.



בחרתי לאמן את מכבי חיפה ויצאתי לדרך.
מיד לאחר בחירת הקבוצה קפץ חלון עזרה גדול: "ברוך הבא ל-FM. במדריך הזה תמצא תשובות לכל השאלות שלך". כמו שבטח הבנתם, המדריך הזה ילווה אתכם לאורך כל המשחק וידאג שגם השחקנים החדשים מצליחים להתמצא בעולם של FM ולהבין את האפשרויות השונות.
שימו לב שבנוסף לשאלות הנפוצות קיימת תיבת טקסט שמאפשרת להקליד מילת מפתח ולמצוא מדריכים בנושא. הקלדתי את המילה training וקיבלתי 4 שאלות נפוצות בנושאי אימונים.
מי שלא מעוניין בעזרה יכול לבחור בקלות להסתיר את המדריך ולא להציג אותו יותר. עבור שחקנים מתחילים - מדובר בכלי יעיל במיוחד.



המסך הראשון שמוצג בכניסה למשחק הוא כמובן מסך הבית, בו מוצגים המשחקים הבאים, טבלת הליגה ובצד ימין - החדשות האחרונות שקשורות אליך.
ניתן לשנות את התוכן של החלונות התחתונים והחידוש השנה הוא שככל שהרזולוציה של המסך גבוהה יותר - כך ניתן להכניס יותר חלונות במסך הבית ובמסכים אחרים במשחק.



בואו ניכנס לקרוא חדשות.
מסך החדשות נראה זהה לחלוטין למסך החדשות של FM 2011, אך כבר ממבט ראשון ניתן להבחין בידיעות חדשות.
הידיעה שבתמונה מדווחת שהסקאוט הראשי שלי, אלון חרזי, מברך אותי על הכניסה לתפקיד והכין לי רשימה של שחקנים מומלצים שכדאי לי להחתים. חידוש נחמד שעוזר להתחיל את מסע הרכש כבר מהשנייה הראשונה.



כאשר לחצתי במסך החדשות על שם הקבוצה M. Haifa וציפיתי לראות את סגל הקבוצה, הופתעתי מאוד. במקום לראות את סגל הקבוצה, הועברתי למסך סקירה עם מידע כללי על המועדון.
מסכי הסקירה החדשים לשחקנים ומועדונים הוא אחד השינויים המשמעותיים ב-FM 2012.
המשמעות היא שבכל פעם שתלחצו על שם של מועדון, לא תגיעו למסך הסגל כמו במשחקי FM הקודמים אלא למסך סקירה שיציג מידע כללי על המועדון.
כנ"ל לגבי שחקנים, בכל לחיצה על שם שחקן, תעברו למסך סקירה של השחקן ולא למסך היכולות שלו.
עבור שחקני FM ותיקים זהו שינוי גדול מאוד ולוקח זמן להתרגל אליו. בכל מקרה, אין מה לדאוג - ניתן לשנות את זה למצב הקודם באמצעות מסך ההגדרות.

מסך סקירת מועדון מציג פרטים כלליים על המועדון, גרף מיקומים שלו בליגה, רשימת שחקנים בולטים, תלבושת, פרטים על האצטדיון ולוח משחקים.
התמונה הבאה מציגה את מסך הסקירה של מכבי חיפה, שיוצג לאחר לחיצה על שם הקבוצה בכל מקום במשחק.



מסך סקירת שחקן מציג פרטים כלליים על השחקן (גיל, לאום, חוזה), כל היכולות שלו, פרטי חוזה, עמדות, ביוגרפיה, דו"ח סקאוט (אם השחקן הוא שלך או אם שלחת סקאוט לצפות בו), רשימת משחקים ועוד מידע רב.
חשוב לציין שמסכי הסקירה האלו מושפעים מאוד מהרזולוציה של המסך - אם הרזולוציה נמוכה, הם יכללו פחות מידע ופחות חלונות. רק אם המסך רחב ומאפשר זאת - יוצג מידע רב כמו בתמונות המצורפות.
התמונה הבאה מציגה את מסך הסקירה של עומר דמארי מהפועל ת"א, שיוצג לאחר לחיצה על שם השחקן בכל מקום במשחק.



במסך החדשות קיבלתי הודעה מעוזר המנג'ר שלי שאומר שהצוות המקצועי הכין דו"ח קבוצתי מפורט על הסגל והוא מעוניין שאני איעזר בו.
הדו"ח הקבוצתי ב-FM 2012 נבנה מחדש עם המון נתונים ומידע שלא היו קיימים לפני כן, הגיע הזמן לראות מה בדיוק יש שם.



הדו"ח הקבוצתי מחולק לתחומים רבים: סקירת הסגל, השוואה קבוצתית, המשחק האחרון, ניתוח טקטיקה וניתוח שערים.
המסך הראשון שמוצג הוא "סקירת הסגל" בו ניתן לראות את חוות הדעת של עוזר המנג'ר על סגל השחקנים - מי השחקן הכי טוב בכל עמדה, מי השני ומי השלישי. הרשימה הזו נותנת סקירה טובה ומהירה של סגל השחקנים ומגלה איפה כדאי לשפר את הקבוצה.
לחיצה על עמדה ספציפית בדו"ח תעביר למסך Position Strength, שם תוצג רשימה של כל השחקנים שמסוגלים לשחק באותה עמדה לפי סדר היכולת שלהם בעמדה. בתמונה ניתן לראות את עוזר המנג'ר מסדר את חלוצי מכבי חיפה לפי סדר היכולת.
שימו לב שניתן לבחור את איש הצוות המקצועי שעל פיו יבוסס הדו"ח, כך שאם יש מאמן שאתה סומך עליו יותר - תוכל להציג את הדעה שלו על סגל השחקנים.



נעבור לאזור של "השוואה קבוצתית". כאן מוצגת השוואה של הקבוצה שלך מול שאר הקבוצות בליגה במגוון קטגוריות: גיל ממוצע, גובה ממוצע, משקל ממוצע, הופעות בנבחרת, שכר ממוצע, שווי שחקן ממוצע ועוד.
באזור של "ניתוח טקטיקה" ניתן לראות סקירה מפורטת ביותר של הטקטיקות ששיחקת איתן ולצידן מספר השערים שכבשת וספגת. ניתן גם לראות מול אילו טקטיקות הקבוצה שלך התמודדה בצורה טובה יותר ומול אילו פחות.
באזור של "ניתוח שערים" מוצגת סקירה של זמני השערים שקבוצתך כובשת וסופגת, המיקומים הבולטים מהם מגיעים רוב הבישולים ועוד נתונים רבים על התפלגות שערי הקבוצה.
בסך הכל הדו"ח הקבוצתי של FM 2012 עבר מהפך רציני והוא מציג השנה ניתוח מעמיק ומפורט ביותר שיעזור לך לקבל את ההחלטות הנכונות.

לאחר כמה ימים שהעברתי במשחק, במהלכם קיבלתי המלצות מסוכני שחקנים והצעות שונות על שחקנים שלי, הגיעה מסיבת העיתונאים הראשונה שמטרתה להציג אותי כמנג'ר החדש של המועדון.



כפי שניתן לראות בתמונה, מסיבות העיתונאים נשארו זהות לשנה שעברה.
גם הפעם ציפו לי שאלות די צפויות מכלי התקשורת השונים - מה הציפיות מהקבוצה, איך אני אתנהג כמנג'ר ומה אני מתכנן לשנות עם כניסתי לתפקיד.
מפתחי המשחק אומרים שהוסיפו השנה עשרות שאלות חדשות למסיבות העיתונאים ושיפרו את הטקסטים הקיימים. שאלות ספציפיות רבות נוספו בתחום הנבחרות.

אחרי שראיתי את כמות החלוצים הגדולה שיש לי בקבוצה, החלטתי שאני חייב למכור לפחות אחד-שניים כדי לשמור על תחרות בריאה והגיונית.
קראתי לחלוץ חן עזריאל לשיחה אישית כדי להבהיר לו את המצב ולומר לו שהוא ברשימת ההעברות שלי.



שימו לב לחידוש הגדול בתחום השיחות האישיות - טון דיבור.
לכל משפט שתבחר לומר לשחקן, תצטרך לבחור גם טון דיבור - תוקפני, החלטי, נלהב, רגוע, מתון ומתנגד.
טון הדיבור מלווה אותך בתקשורת לכל אורך המשחק - גם בשיחות קבוצתיות במחצית, גם בראיון לתקשורת וגם בשיחות על מנג'רים אחרים.
כפי שניתן לראות, גם השחקן מגיב בטון דיבור ספציפי.
אחרי שאמרתי לחן עזריאל בטון רגוע שהוא מיותר בסגל ולכן יוצב ברשימת ההעברות, הוא הגיב בטון מתנגד ואמר שמכיוון שהוא נהנה במועדון והתאקלם בעיקר, הוא לא מעוניין לעזוב.
בהמשך עברתי לטון החלטי והודעתי לו שלצערו אני כבר קיבלתי החלטה והוא ייאלץ לקבלה. בשלב הזה השחקן עבר לטון תוקפני ואמר שאני מתנהג בצורה לא הוגנת.
ניתן גם להבחין שבניגוד ל-FM 2011, הפעם בכל שלב של השיחה מוצג המוראל של השחקן וכך ניתן לראות האם הוא מרוצה מהשיחה או שלא.



בנוסף לשיחות האישיות שקיימות כבר מספר גרסאות, FM 2012 מביא עימו תוספת מעניינת - אסיפות קבוצתיות.
כמו שניתן לקיים שיחה אישית עם שחקן ספציפי, השנה ניתן גם לקיים אסיפה בנוכחות כל שחקני הסגל.
האסיפות הקבוצתיות עובדות בדיוק כמו שיחה אישית, רק שאחרי כל משפט שאתה בוחר לומר, המשחק מציג בפניך את רשימת השחקנים שרוצים להגיב ואתה יכול לבחור למי לתת את רשות הדיבור.
החלטתי לקיים אסיפה קבוצתית עם הסגל של מכבי חיפה לקראת העונה שבפתח. בחרתי בטון דיבור "רגוע" ואמרתי לשחקנים שהייתה פגרה טובה אבל עכשיו מתחילה העבודה הקשה.
המשחק מודיע לי של-8 מהשחקנים באסיפה יש משהו לומר.



אני יכול לבחור מה לעשות עכשיו באסיפה: לתת לקפטן (יניב קטן) את רשות הדיבור, לתת למישהו מהאחרים לדבר, לדבר בעצמי או לסיים את האסיפה.
בחרתי לתת לקפטן לדבר. יניב קטן אומר לשאר השחקנים שהוא מסכים איתי ושאנחנו יכולים להיות אופטימיים לגבי העונה שבפתח.
גם עכשיו אני יכול לבחור איך להמשיך את האסיפה.



אני רוצה לשמוע מה שאר השחקנים חושבים, בחרתי לתת לשאר השחקנים את רשות הדיבור (Ask the Room).
עלי עוסמן החליט לדבר ואמר ליניב קטן: "יניב, אתה צודק לגמרי".
יפה מאוד, עכשיו לעוד 5 שחקנים יש משהו לומר אבל נראה לי שמיצינו את האסיפה הקבוצתית והשגנו את המטרות. בחרתי לסיים את האסיפה (End Meeting).
עכשיו המשחק מציג לי כמה שחקנים הגיבו באופן חיובי לשיחה שלי, וכמה באופן שלילי. ניתן לראות בתמונה שחן עזריאל הגיב בצורה החיובית ביותר ושאף שחקן לא ראה את השיחה באור שלילי. נראה אם האסיפות הקבוצתיות יסתיימו בצורה כזו גם אחרי הפסדים קשים.



לאחר שמכרתי מספר שחקנים, החלטתי להביא חיזוק לקישור - פדרו גלבאן מבני יהודה.
אחרי מו"מ מול בני יהודה שהצליחה לגרום לי להעלות עוד ועוד את התשלום, נכנסתי למו"מ עם הסוכן של השחקן.
כמו בשנה שעברה, גם הפעם המו"מ מנוהל מול סוכן באופן חי, כאשר על כל הצעה שלך הסוכן מגיב בהצעה משלו, או בהסכמה (או פיצוץ של השיחות כמובן).
אז מה חדש השנה בחוזים? במקום מענק חתימה (Signing on Fee) יש הפעם בונוס נאמנות (Loyality Bonus) שלא ישולם בבת אחת אלא לאורך משך החוזה.
חידוש נוסף ויעיל במיוחד הוא האפשרות לנעול סעיפים בחוזה במהלך המו"מ (תמונת מנעול ליד כל סעיף בחוזה). היכולת הזו בעצם מאפשרת לך לסמן סעיף מסוים בחוזה ולהגיד: זה סגור, על זה אין מו"מ.

הסוכן של פדרו גלבאן דורש שכר של 500,000 דולר לעונה עבור השחקן, אני יכול להציע מקסימום 425,000. החלטתי להציע לו 350,000 דולר ולהוריד את עמלת הסוכן הגבוהה שהוא דורש.
הוא אומר שהוא מעודד מההצעה שלי והוריד את הדרישה שלו ל-425,000 דולר.



אני מוריד בחזרה ל-375,000 דולר ונועל את סעיף השכר - על זה כבר אי אפשר להתווכח. נעלתי גם את עמלת הסוכן שהצעתי.
עכשיו, אחרי שנעלתי את סעיף השכר ועמלת הסוכן והודעתי לו שאת הסעיפים האלו אני כבר לא מוכן לשנות, הסוכן חזר אליי עם הצעה חדשה שבה הוא מנסה לקבל את הכסף דרך בונוסים וסעיפים שונים בחוזה.
שימו לב להצעה החדשה שלו:



הסוכן של גלבאן דורש בונוס עבור הופעה, בונוס עבור שער, בונוס עבור כניסה לנבחרת העונה והעלאת שכר אחרי הופעה בנבחרת.
בהחלט ניתן לראות שבאמצעות הנעילה שלי, הוא הבין שאת הכסף הוא לא ישיג דרך המשכורת הבסיסית, ולכן המו"מ עבר לבונוסים וסעיפי העלאות שכר. חידוש יעיל במיוחד.

נעבור למסך הטקטיקה. מפתחי המשחקים הבטיחו שברגע שניכנס בפעם הראשונה למסך הטקטיקה החדש של FM 2012 אנחנו לא נזהה אותו מרוב שינויים, וזה אכן המצב.
מסך הטקטיקה במשחקי FM היה זהה במשך כל כך הרבה שנים והנה מגיע שינוי גדול. האם הוא שינוי מבורך? רק הזמן יגיד.
מלבד העיצוב החדש של המסך והעובדה שניתן לשנות בקלות ובמהירות את התפקידים (Role) והמשימות (Duty) של כל שחקן דרך האייקון שלו במגרש, ניתן להבחין בשילוב של אפשרויות ה"הכנה למשחק" בתוך מסך הטקטיקה.
השילוב הזה נראה הרבה יותר הגיוני. בתפריט השמאלי של המסך ניתן לבחור טקטיקה ראשית ועוד 2 טקטיקות גיבוי, עליהן בעצם השחקנים יתאמנו באימונים, וניתן לעבור מאחת לשנייה ולשנות את ההוראות וההגדרות שלהן, באופן הרבה יותר הגיוני.
חשוב לציין חידוש מגניב במיוחד - יצירת "צעקות קו" חדשות. מה זה אומר? שאפשר להגדיר מראש קבוצה של הוראות טקטיות, לאגד אותן תחת צעקה (Shout) ובמהלך המשחקים לצעוק את זה לשחקנים.

בסך הכל השינוי בטקטיקה מאוד משמעותי וייקח זמן להתרגל אליו, אבל נראה שהוא חיובי באופן כללי.



בתחום ההעברות, FM 2012 מבטיח לעשות סדר בבלגן באמצעות המסך החדש - מרכז ההעברות.
המסך כולל סקירה מלאה של כל ההצעות שקשורות לקבוצה שלך - העברות, השאלות, נבחנים וכו'.
מלבד הצגת המידע באופן ברור ומסודר, ניתן באמצעות מרכז ההעברות להשוות בין ההצעות השונות ולבצע עליהן פעולות - אישור, דחייה, מו"מ, ואפילו אישור או דחייה של כל ההצעות המסומנות.
בתמונה ניתן לראות את סקירת ההצעות שקיבלתי על ניר דוידוביץ', כאשר את ההצעה של גזיאנטספור החלטתי לפתוח. שימו לב שניתן לעדכן את ההצעה ואף להגיב עליה כבר מהמסך הזה, תוך השוואה להצעות האחרות.



הגיע הזמן לעלות לדשא. קבעתי משחק ידידות נגד הפועל ת"א ועליתי עם ההרכב הכי חזק שיש לי.
המסכים לפני תחילת המשחק נותרו ללא שינוי - מסך המציג את המערכים של שתי הקבוצות, מסך Preview עם מידע כללי על המשחק הצפוי, מסך הוראות לשחקני היריב ואז מגיעים למסך השיחות הקבוצתיות.
השיחות הקבוצתיות, שנערכות גם לפני משחק וגם במחצית, זכו לשינויים רבים ב-FM 2012.



כפי שניתן לראות בתמונה, השיחה הקבוצתית מחולקת ל-2 חלקים: שיחה כללית לכל הקבוצה, ושיחות אישיות.
ניתן אפילו לקיים שיחה עם קבוצת שחקנים לפי עמדה - כל שחקני ההגנה, כל שחקני הקישור או כל שחקני ההתקפה. ההגנה שלך הייתה גרועה? תוכל לצעוק על כל שחקני ההגנה ביחד.
בחרתי לומר לקבוצה בטון נלהב (גם בשיחות הקבוצתיות יש לבחור טון דיבור לפני בחירת המשפט) שיעלו למגרש ויראו לי מה הם שווים. לאחר מכן אמרתי בנפרד למוחמד גדיר ולעידן ורד שאני מצפה מהם במיוחד להופעה טובה.
מיד לאחר בחירת המשפט, ניתן לראות באופן מיידי את התגובה של השחקן לדברים, באמצעות העמודה Body Language המתארת את שפת הגוף שלו.
מפתחי המשחק שילבו השנה גם את ההוראות הטקטיות בשלב של השיחה הקבוצתית, כך שבזמן שאתה מדבר עם השחקנים במחצית, אתה יכול גם לתת להם הוראות טקטיות (צעקות מהקו).



זהו, השיחה הקבוצתית נגמרה. שלחתי את השחקנים למגרש והמשחק נפתח.
אין ספק כי משנה לשנה התצוגה התלת מימדית של Football Manager רק הולכת ומשתבחת. השחקנים נראים ומתנהגים הרבה יותר טוב מאשר במשחק הקודם. האנימציות אמינות יותר ובאופן כללי המשחק זורם ונראה הרבה יותר טוב.
השנה נוספה מצלמה חדשה - מצלמת הבמאי (Director Camera). במצלמה הזו המשחק ישודר מזוויות צילום מתחלפות, בהתאם להתרחשויות על המגרש. אם יש קרן, זווית הצילום תתקרב לשחקן הבועט ותתמקד בו, אם יש התרחשות במרכז השדה, מצלמת הטלוויזיה המרכזית תשדר וכו'.
חידוש נוסף בנושא המצלמות הוא שניתן לבחור להציג כל אחת מזוויות הצילום הרגילות בצורה הפוכה, כלומר אותו דבר, רק מהצד השני של המגרש.





הפסדתי 2-0 להפועל ת"א, יש עוד הרבה עבודה לקראת המחזור הראשון בליגה.
בסיום המשחק מוצג מסך הסיכום, אשר כולל סטטיסטיקות בולטות ותגובה של כלי התקשורת שהציג תחזית בתחילת המשחק.
לאחר סיום המשחק ניתן גם להעלות את השערים ל-YouTube כמו בשנה שעברה, אלא שהפעם ניתן גם ליצור סרטונים מותאמים אישית ע"י בחירת הקטעים וקטעי המעבר.



רגע לפני סיום, הגיע הזמן לדובדבן שבקצפת - הוספת ליגות.
היכולת להוסיף ליגות במהלך משחק שמור היא בהחלט מהפכה אמיתית בכל הקשור למשחקים ארוכים ב-Football Manager.
כזכור, FM 2012 מאפשר להוסיף ולהסיר ליגות פעילות בזמן המשחק השמור, גם אם כבר עברו 20 עונות בתוך המשחק. אם התחלת משחק עם הליגה האנגלית בלבד ואחרי 3 עונות נמאס לך ואתה רוצה לעבור לאמן בספרד, תוכל להוסיף את הליגה הספרדית בתוך השמירה, מבלי לפתוח משחק חדש.
ניכנס למסך כדי לראות איך זה עובד בפועל.



כצפוי, מסך הוספת והסרת ליגות נראה מאוד פשוט לתפעול. הגישה אליו נעשית באמצעות בחירה באפשרות Add/Remove Leagues בתפריט ה-FM.
כפי שניתן לראות, פתחתי את המשחק עם ליגת העל והלאומית בלבד, וכעת הוספתי את הפרמייר ליג האנגלית ואת 2 הליגות הראשונות בספרד. חשוב לציין שניתן להוסיף את כל הליגות ממדינה מסוימת, או רק ליגות נבחרות.
הליגות אינן מתווספות באופן מיידי כליגות פעילות, אלא רק מספר שבועות לפני פתיחת העונה באותה ליגה (התאריך המוצג בסוגריים). כלומר, אם אתה נמצא בחודש מרץ במשחק, ואתה בוחר להוסיף את הליגה האנגלית, היא תתווסף רק ב-25.6, כמה שבועות לפני פתיחתה.
אם המשחק מתחיל להיות איטי וכבד, אפשר גם להסיר ליגות באותו אופן.


לסיכום - איך המשחק החדש?

אפשר להמשיך עם הכתבה הזו עוד כמה ימים, כי כמו שראיתם בגרסת הדמו - בכל מסך כמעט אפשר למצוא חידושים ותוספות נחמדות.

לסיכום, אין ספק ש-Football Manager 2012 נראה ומרגיש הרבה יותר טוב מהמשחק הקודם.
היכולת להוסיף ליגות חדשות במהלך משחק שמור היא בהחלט מהפכה בעונות ארוכות, וחידושים נוספים כמו טון הדיבור, האסיפות הקבוצתיות ודו"ח הקבוצה החדש משפרים משמעותית את המשחק.
יש דברים שצריך להתרגל אליהם, כמו מסך הטקטיקה החדש, אך יש לנו מספיק זמן להתרגל.
המפתחים ב-SI לא נחו בשנה האחרונה ועבדו מאוד קשה על המשחק, דבר שניכר במיוחד בתצוגת התלת מימד המשודרגת.
צפויה לנו עוד שנה של התמכרות מהנה.

תגובות
שיחקת בדמו החדש? שתף אותנו בחוות הדעת שלך על FM 2012 באמצעות מערכת התגובות ובאמצעות פורום FM 2012.

---------------
Football Manager 2012 ישוחרר לחנויות ב-21/10/2011.
כל המידע והתמונות
בלוגים קודמים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 06/10/2011
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי