בלוג FM 2012 - אימון נבחרות
לקראת השחרור המתקרב של FM 2012, מפתחי המשחק כותבים בלוג וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - אימון נבחרות
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 26/09/2011 | צפיות: 2964
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2012
Football Manager 2012, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-21/10/2011 (הדמו כשבועיים לפני כן).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, כותב בלוג מיוחד למעריצי המשחק.
כמו בכל שנה, הבלוג יסקור את החידושים שמכיל המשחק, ירחיב לעומק על האפשרויות החדשות ויספר מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



אימון נבחרות
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

בבלוג של היום נדבר על כל הנושא של אימון נבחרות - כל החידושים והשינויים בתחום.
באופן עקרוני, השתדלנו שבתור מנג'ר של נבחרת יהיה לך קצת יותר מה לעשות ומה לראות במשחק. זה אומר כמות מוגברת של חדשות, שיקוף מדויק יותר של כל מה שמנג'ר נבחרת עושה בין המשחקים, וכמובן הכנות מלהיבות ומרתקות יותר לקראת טורנירים גדולים.

למשל, Football Manager 2012 כולל לראשונה אפשרות להכריז על סגל נבחרת זמני. זה אומר שלקראת טורניר גדול, אתה יכול לפרסם סגל גדול וזמני של עד 30 שחקנים.
לפני הטורניר תוכל לקיים משחקי ידידות כדי לקבוע מי מתוך ה-30 הללו ייכנסו לסגל הסופי שכולל 23 שחקנים. אתה יכול לקיים 3 או 4 משחקים בתקופה הזו, כדי לסנן לאט לאט את הסגל לקראת הטורניר.
התקשורת במציאות אוהבת להמר ולרכל מי יהיה בסגל הנבחרת, אז בערך שבוע לפני מועד פרסום הסגל הזמני אתה תקבל ידיעת תקשורת שתסקור את מצב השחקנים - מי פצוע, מי מורחק וכו'.
במהלך הטורנירים עצמם תקבלו יותר ידיעות ויותר התעניינות וסיקור תקשורתי, אבל אני אשאיר את זה לכם שתגלו לבד!

Football Manager 2012 יציג בפניך גם הרבה יותר מידע בנוגע לנבחרת הנוער - מי כובש, מי מצטיין, איך הנבחרת משחקת וכו', מידע שיסייע לך להחליט את מי כדאי להעלות לסגל הבוגר.
יש גם המון שאלות חדשות במסיבות העיתונאים שקשורות ספציפית לאימון נבחרת, כדי להוסיף עניין וצבע עבור אלו מכם שמעדיפים לאמן נבחרת.
בדיוק בזמן לקראת האולימפיאדה הקרובה, הוספנו מנג'רים לנבחרות עד גיל 23 וניסינו לשפר את תהליך בחירת הסגל לאולימפיאדה כך ששחקנים חריגי גיל יוכלו להיכלל אבל המנג'רים שלהם מהקבוצות יוכלו לסרב לכך.

לכל מדינה במשחק החדש יש כעת מסך סקירת מידע, שכולל מידע רב על המדינה - מדינות יריבות, אוכלוסיה, שנת הקמה ועוד, וכן פרטים רבים על הנבחרת - המשחק הבא, הדירוג העולמי, השחקנים הגדולים וגם היסטורייה של הדירוג העולמי במהלך השנים.
הכנסנו גם כמה טורנירי נבחרות חדשות למשחק, כמו מוקדמות גביע הפדרציה של מזרח אסיה, משחקי הפסיפיק, הרחבה של גביע הזהב, המשחקים האסיאתיים ועוד.
בנוסף לכך, הוספנו אפשרות להוסיף למשחק מפעלי נבחרות חדשים באמצעות האדיטור, כך שאם יש לכם רעיון לטורניר חדש לנבחרות - FM 2012 יאפשר לך להוסיף אותו למשחק.
יש גם חוקים חדשים בנוגע לשחקנים שמתנדנדים בין נבחרות, כך ששחקנים ששיחקו רק משחקי ידידות בנבחרת מסוימת עדיין יוכלו לבחור לשחק רשמית בנבחרת אחרת.

דבר שהפך בשנים האחרונות למסוקר מאוד בתקשורת במציאות הוא תהליך בחירת המדינה המארחת בטורנירים גדולים, כך שגם ב-FM 2012 יהיה יותר סיקור של הנושא - ידיעות על המועמדות לאירוח, על המועד האחרון להגשת מועמדות וכמובן על הכרזת המדינה המארחת.
יש גם כמה נגיעות קטנות שקשורות למועדונים במדינה המארחת, אך אני אגע בזה בבלוגים אחרים.
המדינה שזוכה באירוח תבדוק לפעמים אפשרות לבנות איצטדיונים חדשים ברחבי המדינה.

אבל החידוש הכי אהוב עליי בתחום הנבחרות הוא משהו שבעצם לקחנו מפרויקט שעשינו לקראת המונדיאל באתר MirrorFootball וזה סקירה של השחקנים שכדאי לך לעקוב אחריהם בטורניר הקרוב.
אה, וחשוב לציין שהדו"ח הקבוצתי החדש שנכנס ב-FM 2012 יהיה זמין גם למאמני נבחרת.
ויש גם מסך "סקירת שחקני נבחרות" חדש עבור מנג'רים במועדונים, בו תוכלו לראות מידע מפורט על הביצועים של שחקני הקבוצה שלכם בנבחרות.

הבלוג המקורי באתר SI

עמוד המשחק של FM 2012 - מידע, תמונות ועדכונים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 26/09/2011
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי