בלוג FM 2012 - מחלקות נוער
לקראת השחרור המתקרב של FM 2012, מפתחי המשחק כותבים בלוג וחושפים הכל על החידושים במשחק, והיום - כל החידושים במחלקות הנוער
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 15/09/2011 | צפיות: 3680
קטגוריה: כתבות | משחק: Football Manager 2012
Football Manager 2012, המשחק החדש בסדרת המנג'ר הפופולרית, צפוי לצאת לחנויות ב-21/10/2011 (הדמו כשבועיים לפני כן).
לקראת השחרור, מנכ"ל חברת SI, המפתחת את המשחק, כותב בלוג מיוחד למעריצי המשחק.
כמו בכל שנה, הבלוג יסקור את החידושים שמכיל המשחק, ירחיב לעומק על האפשרויות החדשות ויספר מה יוצרי המשחק מתכננים לעונה הקרובה.
כל החידושים, השיפורים, ההפתעות והסיפורים "מאחורי הקלעים".



מחלקות נוער
(הבלוג מאת מיילס ג'קובסון, מנכ"ל חברת SI)

היום נדבר על כל החידושים בנוגע לשחקני הנוער ולשחקנים ה"ריג'נים" (שחקנים שנולדים במשחק במהלך הזמן).
אנחנו תמיד אומרים ש-Football Manager 2012 כולל כמה חידושים מהפכניים וכמה חידושים התפתחותיים. אז בואו נתחיל עם כמה מהמהפכניים...

במשחקים הקודמים בסדרת Football Manager, לא הייתה לך הרבה שליטה על סגל הנוער. בכל שנה קיבלת מאגר חדש של שחקנים שהוקפצו לקבוצת הנוער בתחילת העונה, וזהו.
ב-Football Manager 2012 אנחנו נותנים לך הרבה יותר אפשרויות לשלוט ולקבוע מי יהיו השחקנים שיוקפצו לקבוצת הנוער שלך.
לקראת סוף עונת הכדורגל, תקבל הודעה במסך החדשות שאומרת לך שקיבלת רשימת מועמדים לעלות לנוער, ואתה מוזמן להעריך אותם ולקבל החלטה. צוות המאמנים שלך כבר העריך אותם ונותן לך המלצה - מי ראוי לקבל חוזה ואת מי כדאי לשחרר.
הצוות המקצועי גם יארגן משחק ידידות בין קבוצת הנוער הנוכחית לבין המועמדים לעלות לנוער, כדי שתוכל לראות אותם בפעולה. אתה יכול גם לסמן מספר מועמדים שישחקו עם קבוצת הנוער במשך כמה שבועות, כדי שתוכל לראות אותם לפני ההחלטה.

לאחר שהשחקנים המועמדים לקבוצת הנוער יסיימו את המשחק שלהם נגד קבוצת הנוער הנוכחית, הם יישארו בסגל הנוער כשחקנים במבחנים במשך כמה שבועות. הם יסומנו בצבע אחר כך שתוכל להבחין מי הם.
החידוש הזה מעביר לשליטה של המנג'ר רמה חדשה של אחריות וניהול, אבל כידוע - לא כולם ירצו להתעסק עם זה ולכן הוספנו אפשרות להעביר את האחריות הזו לעוזר המנג'ר שלך.

אחד הדברים הכי חשובים שאנחנו מזכירים לעצמנו כשאנחנו מוסיפים אפשרות חדשה למשחק, הוא שאנשים שונים משחקים במשחק בצורה שונה.
אנחנו יודעים שיש כאלו שאוהבים מאוד לשלוט בקבוצת הנוער, אבל יש גם כאלו שלא אכפת להם מי משחק בנוער. אז אנחנו משתדלים להציע אפשרויות נוחות לכולם.

יש גם רבים שמאמנים קבוצות קטנות ועניות, ומתקשים לאזן את הכספים בין הקבוצה הבוגרת לבין קבוצת הנוער. בשביל השחקנים האלו הוספנו ב-FM 2012 אפשרות חדשה לבקש מההנהלה לסגור את כל מחלקת הנוער.
מה זה אומר לסגור את מחלקת הנוער? המשמעות היא שלא יעלו שחקנים חדשים לקבוצה, ולא יהיה צורך לשלם משכורות לקבוצת הנוער.
יכול להיות שההנהלה תסרב לבקשה הזו, אבל אם גם הם מבינים שהמועדון זקוק לכסף - הם כנראה יסכימו ויסגרו את קבוצת הנוער.

במשחק החדש יש גם שיפורים בכל הקשור לריג'נים - שחקנים שנולדים במשחק.
לכל מדינה יהיו עמדות נפוצות ועמדות פחות נפוצות. למשל, בברזיל מאוד נדיר למצוא שחקני כנף טבעיים, יש הרבה יותר מגנים התקפיים. גם ב-FM 2012 יותר שחקנים ברזילאיים שיווצרו במשחק יהיו מגנים התקפיים, ומעט מאוד יהיו שחקני כנף.

בנוסף, לכל מדינה יהיו גם יכולות מנטליות שמאפיינות את שחקניה במרבית המקרים.
כך למשל, שחקנים ברזילאים יהיו חזקים ביכולת "תעוזה" (Flair), בעוד שחקנים שיווצרו בספרד יעדיפו יותר לשחק בסגנון מסירות קצרות. כל היכולות האלו יתבטאו גם במשחק.

דבר נוסף ששופר היא הדרך שבה גיוס שחקני הנוער עובד במשחק.
לכל מועדון במשחק יש רשת גיוס של שחקני נוער (ולכל מועדון מוגדרת רמת הרשת). הרמה של רשת הגיוס לא תשפיע רק על איכות שחקני הנוער שגדלים במועדון, אלא גם על טווח המיקומים מהם מגיעים שחקני נוער למועדון.
מועדונים עם רשת גיוס גדולה ורצינית יוכלו לצרף אליהם שחקני נוער לא רק מהמדינה, אלא אפילו מיבשות אחרות.
בנוסף, נעשה גם שיפור משמעותי בכל הקשור לשמות של השחקנים שנוצרים במשחק. במיוחד במדינות עם מגוון של עדות ולאומים.

זהו, סיכמנו את תחום שחקני הנוער ב-Football Manager 2012. יש עוד שיפורים רבים אבל אנחנו ניתן לכם לגלות אותם לבד כשתשחקו במשחק.

הבלוג המקורי באתר SI

עמוד המשחק של FM 2012 - מידע, תמונות ועדכונים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 15/09/2011
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי