"בלוג השנה 2011" - מועמד 5
במהלך הימים הקרובים נחשוף את מועמדי "בלוג השנה 2011" ונערוך היכרות עם יוצריהם. הבלוג החמישי הוא "בורוסיה - ולא דורטמונד"
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 26/08/2011 | צפיות: 2633
קטגוריה: בלוג השנה | משחק: Football Manager 2011
FMisrael מצדיע לכותבי הבלוגים המצטיינים בתחרות "בלוג השנה 2011".
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה ואתם תבחרו את הבלוג הטוב ביותר. יוצר הבלוג יזכה בחבילת פרסים שווה מתנת חברת SEGA.
במהלך השבוע אנחנו נחשוף בהדרגה את המועמדים לזכות בתואר "בלוג השנה 2011" והפעם מועמד מספר 5 - "בורוסיה - ולא דורטמונד" של הגולש Cinderella_man (יאן).



"בורוסיה - ולא דורטמונד" הוא אחד הבלוגים עם הכי הרבה עדכונים בשנה האחרונה - 25 עדכונים.
הבלוג מספר על משחק עם בורוסיה מנשנגלאדבאך הגרמנית, קבוצה בעלת עבר מפואר, אליה מגיע Cinderella_man בכדי לשחזר את הישגי העבר.

לאורך 25 העדכונים שבו, שומר הבלוג על רמה גבוהה, עדכונים ארוכים ומפורטים בצורה יוצאת דופן וכתיבה מעניינת, תוך שילוב מאסיבי של תמונות וסרטונים.
הבלוג מדורג במקום ה-9 בדירוג הצפיות, במקום ה-13 בדירוג ההמלצות ובמקום ה-6 בדירוג המנויים.


הכירו את אצטדיון הקבוצה

היכרות עם היוצר - Cinderella_man

ספר לנו קצת על הבלוג והקבוצה שלך. מאיפה הגיע הרעיון לבלוג? לאיזה הישגים הגעת איתה?
התחלתי את הבלוג הזה עם מנשנגלאדבאך בגלל שמאוד נהניתי בשמירה.
את השמירה עצמה התחלתי כי ראיתי שבקבוצה הספציפית שבחרתי יש כמה שחקנים מעולים, אבל במציאות שום דבר לא הלך לקבוצה הזאת, שיש לה עבר ויש לה אוהדים.
לדעתי זו הייתה השמירה הכי טובה שלי, ואני די בטוח שאם לא הייתי מאבד אותה אז הייתי מגיע לפחות לעונה 8 עד היום. עם הקבוצה הספקתי לשחק 3 עונות, כאשר בכולן זכיתי באליפות, בעונה השנייה והשלישית הצלחתי לזכות גם בליגת האלופות, כאשר בשלישית סוף סוף השלמתי את הטרבל.
עברו אצלי שחקנים כמו סאמי חדירה, מיראלם פיאניץ', סבסטיאן בלאנקו שלא הרבה מביאים אותו אבל הפך לכוכב שלי, וגם בעונה הרביעית (שבה איבדתי את השמירה) הספיקו להגיע אארון ראמזי ומיקה ריצ'ארדס.


שער בגמר ליגת האלופות

אם היית צריך לבחור את "בלוג השנה" מבין כל הבלוגים שעלו בשנה האחרונה באתר, מיהו המועמד שלך?
יש לא מעט בלוגים שראויים לזכייה בתחרות הזאת, ואם אני הייתי בוחר, היה לי מאוד מאוד קשה לבחור אחד ספציפי.
הכי אהבתי את היצירתיות שראיתי בבלוג "פאלרמו - סיפורו של עיתונאי". הרעיון היה רעיון מעולה לדעתי, והביצוע נפלא. כתיבה מעולה, שימוש נכון בתמונות, מאוד נהניתי לקרוא. כמובן שיש עוד בלוגים אחרים שמאוד אהבתי, כמו הבלוג עם מכבי חיפה (לחזור אל העבר ולתקן את העתיד) ועם אתלטיקו גבעתיים. אבל אם מחייבים אותי לבחור באחד, אני בוחר בבלוג עם פאלרמו.

מה הטיפים שלך לכותבי בלוגים שרוצים שהבלוג שלהם יהיה פופולרי ומוצלח?
ה-טיפ החשוב ביותר שהייתי נותן הוא לכתוב מסודר, עם סימני פיסוק במקומות הנכונים, כמובן בלי שגיאות, תמונות במקומות הנכונים.
אני פשוט לא יכול לעקוב אחרי בלוג שנכתב בלי סימני פיסוק, ושהוא לא מסודר. הייתי ממליץ לכותבי הבלוגים גם להקשיב להמלצות הקוראים, לנסות לשתף אותם בבלוג ואולי גם בדילמות שלך. אני גם רואה בהרבה מקומות שנותנים עצות בשביל בלוגים, ואומרים שאם לא תצליח אז הבלוג לא יהיה מספיק טוב. לדעתי הרצון של הכותב להצליח בשמירה שלו עלול להרוס את הבלוג, שעלול או להיסגר בגלל שאין הצלחה, או שתהיה בו הצלחה, אבל בעזרת רמאות. יש עוד הרבה עצות אבל אני חושב שאפסיק כאן.

ספר על תהליך כתיבת הבלוג. מה קורה מהרגע שאתה משחק ב-FM ועד לרגע שהעדכון עולה לאתר?
קודם כל, אני מסתכל על לוח המשחקים שלי לפני שאני מצלם את המסך שלהם, ומנסה לחלק איזה משחק יהיה באיזה עדכון. בדרך כלל אני מנסה להיות 2-3 עדכונים קדימה בשמירה, כי אני אוהב שזה ככה. את הכתיבה של העדכונים אני עושה כשאני מעלה את העדכון. אני לא כותב עדוכנים מראש, רק מצלם את המשחקים. ככה אני פשוט רגיל לעשות.



בהמשך נחשוף בפניכם מועמד נוסף בתחרות "בלוג השנה".
אז מי יהיה "בלוג השנה"? רק אתם תקבעו!
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה.

כל הכתבות על המועמדים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 26/08/2011
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי