"בלוג השנה 2011" - מועמד 1
במהלך הימים הקרובים נחשוף את מועמדי "בלוג השנה 2011" ונערוך היכרות עם יוצריהם. הבלוג הראשון הוא "אתלטיקו גבעתיים: החלום הופך למציאות"
נכתב ע"י: Asify | בתאריך: 22/08/2011 | צפיות: 2084
קטגוריה: בלוג השנה | משחק: Football Manager 2011
FMisrael מצדיע לכותבי הבלוגים המצטיינים בתחרות "בלוג השנה 2011".
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה ואתם תבחרו את הבלוג הטוב ביותר. יוצר הבלוג יזכה בחבילת פרסים שווה מתנת חברת SEGA.
במהלך השבוע אנחנו נחשוף בהדרגה את המועמדים לזכות בתואר "בלוג השנה 2011" והפעם מועמד מספר 1 - "אתלטיקו גבעתיים: החלום הופך למציאות" של הגולש Torres (אור).



"אתלטיקו גבעתיים: החלום הופך למציאות" הוא אחד המועמדים הבולטים לזכייה בתחרות השנה.
הבלוג מספר על קבוצה בדיונית בשם "אתלטיקו גבעתיים" שמשחקת בליגה א'. המסע לעבר ההצלחה נראה קשה מתמיד ו-Torres מנסה לעמוד באתגר שהציב לעצמו.
חשוב להזכיר שהגולש Torres הוא מכותבי הבלוגים הותיקים והמצטיינים באתר כאשר כבר בתחרות "בלוג השנה 2009" התמודד עם הבלוג שלו אטרומיטוס אתונה - חלום יווני.

הבלוג קצר במיוחד וכולל 8 עדכונים בלבד, כולם מושקעים, מלאים בתמונות ובעלילת מסגרת מעניינת.
"אתלטיקו גבעתיים: החלום הופך למציאות" הוא הבלוג עם מספר ההמלצות ומספר המנויים הגבוה ביותר בשנה האחרונה - 72 מעריצים שרופים שמקבלים הודעה בכל עדכון חדש.
הבלוג מדורג במקום ה-6 בדירוג הצפיות, במקום ה-1 בדירוג ההמלצות ובמקום ה-1 בדירוג המנויים.


תכירו - אתלטיקו גבעתיים

היכרות עם היוצר - Torres

ספר לנו קצת על הבלוג והקבוצה שלך. מאיפה הגיע הרעיון לבלוג? לאיזה הישגים הגעת איתה?
הבלוג שלי, "אתלטיקו גבעתיים: החלום הופך למציאות", עוסק בקבוצה הבדיונית אתלטיקו גבעתיים אשר הוכנסה על ידי לליגה א' בישראל. הרעיון שממנו הגיע הבלוג ובפרט של הקבוצה, הוא רעיון ישן שהיה משותף לי ולכמה חברים שמשחקים כדורגל מהשכונה שבה אני גר - להקים קבוצת כדורגל אמיתית בשם אתלטיקו גבעתיים שבה נשחק בליגה ג'.
בסופו של דבר הרעיון לא יצא אל הפועל. עבר זמן, יצא הטלאי של הליגות הנמוכות בישראל ב-FM 2011 (שהכיל רק את ליגה א') ואז צץ לי הרעיון ליישם את החלום הישן נושן הזה במנג'ר – ומכאן שמו של הבלוג.
אתלטיקו הוכנסה על ידי לליגה א' במקומה של הקבוצה שהייתה צפויה לסיים במקום האחרון, עירוני קריית מלאכי. עם אותו סגל שחקנים עלוב ומצב כלכלי די רעוע, הציפיות היו מאוד נמוכות אך הרצון היה להתעלות מעליהן ולהגיע לגדולות.

שמתי דגש מיוחד בבלוג על הסיפור שלי בתור המאמן וריבוי של עלילה מעניינת, שנעשתה אף יותר טובה עם כניסתו הלא צפויה של אבי לוזון כבעלים של הקבוצה שלי.
אתלטיקו טיילה בקלות בליגה א' בדרך אל הליגה הלאומית, אך לא הספקתי להגיע בבלוג להישגים להם ציפתי – זאת בגלל קטיעת הבלוג עקב גיוסי לצה"ל כלוחם ללא הרבה זמן פנוי בינתיים. על פי כן, אני המשכתי לשחק עוד בשמירה ועל כך אולי אני אכתוב שוב בעתיד.


לוזון מסמן מטרות

אם היית צריך לבחור את "בלוג השנה" מבין כל הבלוגים שעלו בשנה האחרונה באתר, מיהו המועמד שלך?
אם הייתי צריך לבחור את בלוג השנה הייתי בוחר בבלוג "פאלרמו: סיפורו של עיתונאי" של הגולש אדם.
הבלוג כתוב מזווית ראייה של אדם, עיתונאי הספורט מישראל העוקב אחרי המאמן של פאלרמו באיטליה. הבלוג כתוב ע"י מנג'ר מאוד מוכשר ורווי בעלילה מרתקת ובפירוט רחב בצורה בלתי רגילה, על כל פרט ופרט. ההנאה מהקריאה שהבלוג סיפק לי והציפייה לכל עדכון ועדכון מביאים אותו להיות המועמד המוביל שלי לזכות בתחרות בלוג השנה באתר.

מה הטיפים שלך לכותבי בלוגים שרוצים שהבלוג שלהם יהיה פופולרי ומוצלח?
שני הטיפים שלי לכותבי הבלוגים הם בחירת הקבוצה וצורת הכתיבה שלכם.
קודם כל, חשוב שתבחרו קבוצה מעניינת ומאתגרת - אל תבחרו קבוצה גדולה או קבוצה שכבר עשו עליה הרבה בלוגים, אני מציע לבחור קבוצה קטנה ולא מוכרת, תשימו לב שרוב הבלוגים המוצלחים הם על קבוצות כאלו.
גם קבוצה בינונית כמו אסטון וילה למשל היא בחירה טובה, אם תצליחו להגיע איתה להישגים מרשימים במהלך הבלוג הוא יהיה מאוד מוצלח.
גורם לא פחות חשוב, אם לא יותר, הוא כתיבה מעניינת שצריכה למשוך את הקורא. נסו לשלב בבלוג שלכם כמה שיותר פרטים: תמונות מהמשחק לצד תמונות מהמציאות, סיפורים מהעונה האמיתית, פירוט של סטטיסטיקות וטבלאות , הסברים וכו'.
תוודאו שאין לכם שגיאות כתיב ושהבלוג מסודר ונעים בעין לקוראים. בנוסף, אתם יכולים לשלב בבלוג שלכם סיפוריות ועלילה כמו שאני עשיתי בבלוג שלי, מה שיתן לבלוג שלכם גוון מיוחד ושונה מרוב הבלוגים האחרים באתר – אך חייבים להקפיד שהסיפוריות לא תגלוש מעבר לגבול הטעם הטוב ושעדיין הבלוג יתמקד במשחק.

ספר על תהליך כתיבת הבלוג. מה קורה מהרגע שאתה משחק ב-FM ועד לרגע שהעדכון עולה לאתר?
במהלך הכתיבה של הבלוג נתתי דרור ליצירתיות בכתיבה והשתדלתי לשלב כמעט בכל עדכון עלילה, שנעשתה אף יותר מעניינת עם כניסתו של אבי לוזון לסיפור כבעלים של הקבוצה שלי במשחק.
כתבתי כל עדכון חדש בבלוג אחרי כמות לא גדולה של משחקים ובשל כך יכולתי לפרט על כל פרט ופרט במשחק ולשלב בעדכון כמה שיותר עלילה שקשורה לסיפור שלי בתור המאמן.
בזמן כתיבת העדכונים אני השתמשתי באפשרות התצוגה המקדימה פעמיים או שלוש כדי לתקן טעויות או לשנות דברים בכתיבה, ולאחר שאני מפרסם את העדכון אני קורא אותו עוד פעם ועורך אותו במידת הצורך.



בהמשך נחשוף בפניכם מועמד נוסף בתחרות "בלוג השנה".
אז מי יהיה "בלוג השנה"? רק אתם תקבעו!
בימים הקרובים תיפתח ההצבעה.

כל הכתבות על המועמדים
מאמר זה הועלה ע"י כתב האתר Asify בתאריך 22/08/2011
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי