הישרדות - למי מגיע לזכות בגמר?
3 שורדים מרביעית הגמר בטורים אישיים - כל אחד חושף את הסודות, התככים והמזימות שהובילו אותו לגמר ואולי גם לזכייה גדולה
נכתב ע"י: Dvir. | בתאריך: 23/04/2011 | צפיות: 2312
קטגוריה: אתגר ההישרדות בפורום



הישרדות ליגת העל - למה מגיע לי לזכות בגמר ?


במהלך חודשיים שלמים עקבנו אחרי אחת התחרויות הגדולות ביותר שהיו באתר - "הישרדות ליגת העל", וכעת היא מגיעה לסיומה.
לפניכם טורים אישיים קטנים שנכתבו ע"י 3 מן השורדים שעלו לגמר "הישרדות - ליגת העל", ובהם כתב כל אחד מדוע מגיע לו לזכות בגמר.

חן (Sunder) - "אם לא הייתי מתחבר אל עידו, קרוב לוודאי שלא הייתי בגמר היום"

שלום לכולם.

קודם כל, לדעתי מתחילת המשחק ועד עכשיו לא שיקרתי פעם אחת אפילו אם מישהו הציע לי ברית והייתה לי כבר אז עם כל הקושי, סירבתי לו.
בתחילת המשחק כל חברי השבט הציעו לי בריתות.
למזלי, בחרתי בעידו38 כי הרגשתי שהוא אמין ביותר ואני יכול לסמוך עליו במאת האחוזים (דבר שבתחילת המשחק קשה למצוא, צריך להסתמך על אינטואיציות).
בהמשך, החלטנו לצרף את עדו וקנין בשביל שיהיה לנו רוב בשבט המקיזוזה לאחר מכן צירפנו גם את נועם והחלטנו שהברית המרובעת הזאת תגיע לגמר.
בהמשך, הצלחנו להדיח את מי שרצינו ולשלוט במצב למרות שראוי לציין שזה היה מאוד קשה להדיח אותם. ללא ספק אם המצב היה הפוך והייתי מתחיל את המשחק בשבט השני הייתי מנסה להתחבר אל כמה מאנשי השבט השני.
אם לא הייתי מתחבר אל עידו, קרוב לוודאי שלא הייתי בגמר היום.

לדעתי, מגיע לי לזכות בגלל שלא שיקרתי במשחק, נשארתי נאמן לברית שהייתה לי ואף פעם לא חשבתי לעזוב אותה, שיחקתי את המשחק בצורה הכי טובה שיכולתי.

* למרות כל מה שאמרתי, אני לא מלאך ולפעמים היה לי קשה לסרב אז קצת משכתי את הזמן, זאת ההזדמנות שלי להגיד סליחה למי שעשיתי לו את זה.

לסיכום, אם אתם רוצים שאני אנצח, אשמח אם תצביעו לי.

עידו (ido38) - "אני זה שהחלטתי מי יהיה המודח הבא"

שלום לכולם, לאחר המשימות, בריתות, מועצות והדחות הגענו לגמר הגדול, אני חושב שאני זה שצריך לזכות בגמר מהסיבות הבאות:
-עשיתי ברית עם רון בתחילת המשחק, אבל לאחר שהבנתי שרון נמצא בהרבה בריתות עשיתי ברית עם חן ולאחר שהראתי לעדו וקנין שהוא יהיה המודח הראשון הוא הצטרף אלינו לברית משולשת שנשארה הברית הכי חזקה.
-הבאתי את כל האנשים שלא שיקרו לי ביחד איתי לגמר (חן, עדו וקנין ולאחר מכן נועם שהצטרף אלינו לברית מרובעת לאחר האיחוד).
-שיחקתי את המשחק הכי טוב מבין רביעיית הגמר, הייתי זה שמחליט מי יהיה המודח הבא, ניצחתי את משימת השיר כמעט לבד עם שורה אחת של רון וכל השאר שלי.
-הייתי נאמן לכל האנשים שהיו נאמנים לי.
-כמו כל אדם אני בזמן זה מודה שגם אני טעיתי ולכן אני מבקש את סליחתו של רון ואני מודה שטעיתי בדרך שבה סיימתי את הברית בינינו.
אני אמנם חושב שאני שיחקתי את המשחק הכי טוב, אבל בלי חבריי שאם תשימו לב כל הברית המרובעת הגיע לגמר לא הייתי מצליח להגיע לאן שהגעתי בלי החברים שלי.
אני מקווה שכל המושבעים יבינו שאני האדם ששיחק הכי טוב גם מבחינה חברתית וגם מבחינה אסטרטגית.

שיהיה לנו בהצלחה בגמר smilie

עידו וקנין (idoiv7) - "שיקרתי רק איפה שחייבים"

התחלתי את המשחק כשהייתי בברית עם אחד המתמודדים, הכל התנהל כרגיל עד שיום אחד גיליתי שבין הברית שלי רוצה להדיח אותי. כששמעתי את זה הבנתי שאני צריך לפעול. כרתתי ברית אחרת שבה האמנתי ואיתה הלכתי כל הדרך. את האמת לא הייתי ישר עם כולם, כי לדעתי אי אפשר, אבל אני יכול להגיד שאני לא שיקרתי סתם כדי לצאת "שחקן", שיקרתי רק איפה שחייבים. אני אקח את רון כדוגמא, לא שיקרתי לו סתם, שיקרתי לו כי הוא רצה להדיח אותי, ואם לא הייתי מגלה, אני מאמין שהייתי הולך איתו. כשיובל שלח לי בקשה לברית, לא שיקרתי לו כי זה שקר סתמי, זה סתם יעצבן ולא ישפיע על המשחק. לבני הברית שלי הייתי נאמן ואני מאמין שלאחד מאיתנו מגיע לזכות.

דבר קטן לסיום, אני מודה לחן ולעידו שבלעדיהם לא הייתי מגיע לגמר.

הצביעו כעת
מאמר זה הועלה ע"י המשתמש Dvir. בתאריך 23/04/2011
FMisrael.com - אתר המנג'ר הישראלי